عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به برخی از مصوبات اجرا نشده از سوی شهرداری یزد بر ضرورت توجه شهرداری به اجرای این مصوبات تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴ 03 November 2015

به گزارش تابناک یزد،«سیدمحمدعلی پاکنژاد» اظهار داشت: از جمله مصوبات اجرا نشده می‌توان به اصلاح راستگرد میدان شهدای محراب به طرف بلوار آیت‌الله مدرس، ساماندهی واحد اجرائیات، ارتقای سطح دانش کارکنان با برگزاری دوره‌های آموزشی و تبدیل وضعیت کارکنان معین و قراردادی اشاره کرد.

راه‌اندازی کافه کتاب، مرمت و بازسازی ساختمان خلدبرین برای انجام کارهای فرهنگی، پیگیری امور رفاهی تاکسیرانان و صدور مجوز فعالیت تاکسیرانی، ایجاد دسترسی مناسب به میدان میوه و تره بار مرکزی و حل مشکلات پارک آزادگان از دیگر مصوبات مورد اشاره این عضو شورای شهر بود.
پاکنژاد همچنین بر ضرورت ساخت تندیس شهید آیت‌الله صدوقی و شهید موحدان و اعمال تخفیف جریمه عوارض خودرو  از سوی شهرداری تاکید کرد.
«ملیحه امینی اصیل» دیگر عضو شورای شهر هم در این جلسه خواستار پیگیری شهرداری برای جمع‌آوری اطلاعات دقیق برای نصب دکل‌های مخابراتی در شهر شد. وی همچنین بر ضرورت نورپردازی کامل خیابان مسجد جامع به ویژه پیاده‌روهای این خیابان تاکید کرد و افزود: شهرداری باید اجرای مصوبه نرخ انشعاب آب از سوی شرکت آب و فاضلاب استان را دنبال کند.
«محمد فقیه خراسانی» دیگر عضو شورای شهر هم در این جلسه بر لزوم توجه به شوراهای شهرستان و تخصیص اعتبارات لازم به این شوراها برای فعالیت بیشتر از سوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد. وی همچنین درباره تایید تمام مصوبات شوراهای شهر از سوی نمایندگان مجلس در هر شهر توضیحاتی ارائه کرد و مقرر شد، شورا با دعوت از «محمدصالح جوکار» نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی این موضوع را بررسی کند. سخنگوی شورای شهر هم در این جلسه خواستار ارائه گزارش جامع عملکرد درآمد – هزینه نیمه نخست امسال از سوی شهرداری شد.
«وحیدرضا خباززاده» بار دیگر بر اهمیت ارائه این گزارش برای بررسی و انتشار آن تاکید کرد. «عزت یادگار» دیگر عضو شورای شهر یزد هم در این جلسه خواستار تعیین تکلیف درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برای تأمین اعتبار برگزاری طرح سلامت در منطقه آزادشهر شد.
«امیرحسین رادمنش» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هم در این جلسه گزارشی از بازدید اعضای این کمیسیون از فرهنگسراهای شهرداری به ویژه فرهنگسرای خانواده ارائه کرد. وی تاکید کرد: شهرداری برابر مصوبه شورا باید از فضای فرهنگسرای خانواده تنها به عنوان فرهنگسرا استفاده و از واگذاری این مجموعه به سازمان یا اداره‌های دیگر خودداری کند.
به گزارش همشهری،«محمدرضا عظیمی‌زاده» شهردار یزد هم در این جلسه درباره پیگیری دریافت اعتبارات برخی از نیازهای شهرداری از جمله خرید خودرو آتش‌نشانی، اجرای طرح جداسازی آب خام، اعتبار خرید قیر برای آسفالت، خرید خودرو، تامین اعتبار اجرای طرح پارک در کارخانه جنوب گزارش داد.
وی همچنین به اقدامات صورت گرفته برای تامین اعتبار لازم برای توسعه و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اشاره کرد و از اعضای شورا خواست در سفر آتی رئیس جمهوری به استان، شهرداری را در بیان مسائل و مشکلات شهری همراهی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار