با تلاش پلیس آگاهی خراسان‌رضوی صورت گرفت:
پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با انهدام باند حرفه‌ای سرقت خودروهای پراید از بیست فقره سرقت خودرو در هسته مرکزی مشهد پرده برداشت.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 26 October 2015
رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد، موضوع در دستورکار تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و کلانتری‌های این محدوده قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و جلسات هماهنگی با کلانتری‌های سطح شهر مشهد، عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان شروع کردند.

کشف اولین سرنخ‌

وی ادامه داد: تحقیقات در‌این‌خصوص ادامه داشت تا اینکه هفته گذشته یکی از تیم‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد هنگام گشت‌زنی شبانه دو مرد جوان را درحال سرقت یک دستگاه سواری پراید دستگیر کردند.

پس از بازجویی‌های اولیه این دو سارق حرفه‌ای به‌نام‌های حمید و صمد با هماهنگی مقام قضایی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند. بیدمشکی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو به چهار فقره سرقت با همدستی دو سارق دیگر به نام‌های رضا و سجاد اعتراف کردند.

در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دو همدست متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک دستگاه پراید‌ هاچ‌بک اوراق‌شده و یک دستگاه سواری پراید کشف کردند. وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به بیست فقره سرقت پرایدهای مدل‌پایین و فروش آن‌ها به پنج مال‌خر در جاده قدیم قوچان اعتراف کردند.

دستگیری ۵مال‌خر

بیدمشکی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در ادامه این عملیات ضمن هماهنگی قضایی، افراد مال‌خر را دستگیر و در بازرسی از اوراق‌فروش‌ها چهارده دستگاه سواری پراید به‌همراه مقادیر زیادی قطعات خودروهای پراید کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی، تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر‌سرقت‌های احتمالی و دیگر‌همدستان آنان ادامه دارد.

منبع: شهرآرا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار