اختصاصی تابناک
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از منتفی شدن افزایش نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهر در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴ 08 March 2015
به گزارش تابناک،محسن انتظاری هروی در این خصوص گفت:افزایش قیمت پیشنهادی قیمت بلیت اتوبوس و قطار شهری که از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه شده بود،در جلسه غیرعلنی مطرح و با مخالفت اعضا روبه رو شد.
وی افزود:بنابراین نرخ بلیت اتوبوس در سال 94 هیچ تغییری نخواهد کرد و بهای خدمات مطابق سال 93 اخذ می شود.

انتظاری تصریح کرد: در بررسی ها انجام شده متوجه شدیم، بارمالی هر کاهش یا افزایش50 تومانی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری 24 میلیاردو 150 میلون تومان است.

وی گفت:با توجه به شرایط اقتصادی کشور و درراستای خدمت رسانی به مردم و همچنین تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب  در خصوص حمایت از قشر محروم جامعه، اعضای شورا تصمیم گرفتند تا با پیشنهاد شهرداری در خصوص افزایش نرخ بلیت اتوبوس قطار شهری موافقت نکند. اگرچه این موضوع بار مالی معادل 60 میلیارد تومان هزینه بر دوش شهرداری می گذارد .

وی ادامه داد: برای تامین این مقدار هزینه نیز مقرر شد، تا کار مشترکی از سوی شورا وشهرداری صورت گرفته تا از محل حذف پروژه های غیرضرور و کاهش درهزینه های شهرداری این مبلغ تامین شود.

انتظاری خاطر نشان کرد: در عید پیش رو که عید فاطمی است امیدواریم عیدی مناسبی به شهروندان و زائران حضرت رضا (ع) داده باشیم و دررونق اقتصادی کشور برای سال 94 نقش موثری را ایفا کنیم.

وی  در خصوص علت غیرعلنی بودن بررسی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری گفت: با توجه به زمان بر بودن بررسی این موضوع در جلسات علنی تصمیم گرفته شد، تا در جلسه غیرعلنی رسمی در مورد آن تصمیم گیری شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار