نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است که جنایت بی سابقه صهیونیست ها در غزه به بیداری ملت های آزاده در جهان انجامیده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ 06 April 2024

به گزار ش تابناک سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها اظهار کرد: ظلم فاحش صهیونیست ها امروز برای همه دنیا آشکار شده است.

وی با اشاره به حمایت ملت های آزاده از مردم مظلوم فلسطین افزود: در هیچ دوره ای مسئله فلسطین تا این حد جنبه بین المللی و جهانی نداشته است.

امام جمعه سمنان از روز قدس به عنوان یک روز جهانی و بین المللی نام برد و گفت: مردم فلسطین امروز مظلوم ترین مردم در جهان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: ظلم آشکار صهیونیست ها سبب شده همه ملت های آزادیخواه دنیا به حمایت از این مردم مظلوم و رنجدیده بپردازند.

وی با محکوم کردن جنایات صهیونیست افزود: آمریکا و حامیان صهیونیست ها در جنایت علیه فلسطینی ها سهیم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نسل کشی صهیونیست ها در غزه اظهار کرد: جنایات صهیونیست ها بر علیه مردم فلسطین و خصوصا غزه در یک قرن گذشته بی سابقه بوده است.

وی بر لزوم وحدت امت اسلامی در دفاع از آرمان فلسطین تاکید و خاطرنشان کرد: بیداری ملت های آزاده جهان زمینه ساز نابودی صهیونیست ها خواهد شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار