کد خبر: ۱۱۶۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵ 05 April 2024

سید موسی موسوی مدیرکل نظارت ، ارزیابی ، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را محکوم کرد . در متن این پیام آمده است :

بسم رب الشهداء والصدیقین

 حمله غیرانسانی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه که منجر به شهادت سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرلشکر پاسدار محمد هادی حاجی رحیمی و جمعی از یاران و پیروان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی شد، نشان‌دهنده چهره واقعی این رژیم غاصب است که با ترور و خشونت، تلاش در برهم زدن امنیت و ثبات منطقه دارد. ایادی استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی که توان رویارویی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود نمی بینند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده اند. این حادثه تلخ ، بار دیگر نشان داد که دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره دشمنانی دارد که در صدد ضربه زدن به این مسیر مقدس هستند.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در اداره کل نظارت ، ارزیابی ، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکومیت شدید این جنایت ، شهادت این عزیزان را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت ایران و خانواده این شهیدان تبریک و تهنیت عرض نموده و خواستار آن هستیم که جامعه جهانی در برابر این جنایت‌ها سکوت نکند.

سید موسی موسوی

مدیرکل نظارت ، ارزیابی ، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار