رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: مسیرهای با محدودیت ترافیکی روز برگزاری راهپیمایی جهانی قدس در این شهرستان مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ 03 April 2024

تابناک خوزستان: سرهنگ سعید حسنوند در این خصوص بیان کرد: به منظور تامین امنیت ترافیکی شهروندان و تسهیل در رفت و آمد مردم و جلوگیری از تشکیل هر گونه گره ترافیکی و یا حادثه در روز برگزاری راهپیمایی "قدس "محدودیت ترافیکی در برخی مسیرهای شهر اهواز اعمال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت ترافیکی مشخص شده در این روز گفت: محدودیت‌ها در مسیر سه‌راه آزادگان به سمت خیابان آزادگان جنوبی، میدان شهدا بطرف خیابان آزادگان جنوبی و از تقاطع سلمان به طرف تقاطع امام شریعتی تعیین شده است.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: همچنین در مسیرهای تقاطع سه‌راه طالقانی به طرف تقاطع امام شریعتی، تمامی فرعی‌های ورودی به خیابان امام شرقی و غربی و از سه‌راه سلمان بطرف چهار راه آبادان و در صورت نیاز از تقاطع پاداد محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور اهواز تصریح کرد: از تقاطع کیکاوس به سمت چهار راه آبادان، خیابان‌های فرعی منتهی به مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، خیابان امام شرقی از نبش کمپانی به سمت خیابان شریعتی، خیابان اول بعد از تقاطع آبادان به سمت مصلی از نبش پیروزی، خیابان کیوان از نبش پیروزی و خیابان وکیلی از نبش پیروزی نیز مشمول محدودیت ترافیکی در این روز هستند.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین افزود: پل کابلی به سمت چهارراه زند، ساحلی شرقی، خیابان سلمان فارسی، خیابان کمپانی (پیروزی)، خیابان طالقانی، تقاطع پاداد به سمت چهارراه زند به عنوان مسیرهای جایگزین تعیین شدند.

رییس پلیس راهور اهواز تاکید کرد: از رانندگان درخواست می‌شود از مسیرهای جایگزین مشخص شده برای جلوگیری از هرگونه ایجاد ترافیک و یا وقوع حادثه در این روز استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، در ۱۷ فروردین ماه امسال به عنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طبق روال هر ساله راهپیمایی جهانی قدس برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام فرمانداری اهواز مسیر برگزاری این راهپیمایی در این شهر از خیابان امام خمینی (ع) غربی، مقابل مسجد آیت‌الله جزایری آغاز می‌شود و تا مصلای مهدیه امام خمینی(ره) واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی ادامه خواهد داشت.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار