بمناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی
کد خبر: ۱۱۵۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 05 March 2024
مراسم درختکاری در پارک جنگلی سپید کمرچال میگون
 
همزمان با روز درختکاری، با حضور بخشدار رودبارقصران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون، رئیس اداره منابع طبیعی، شورای اسلامی بخش ، رئیس دفتر امام جمعه رودبار قصران،معاونت شهری و فضای سبز و مسئولین واحد های مالی، روابط عمومی شهرداری ده ها اصله نهال مثمر در پارک جنگلی سپید کمرچال میگون غرس شد. 
 
 
شهردار شهر اوشان فشم میگون ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه نهادینه کردن فرهنگ پاسداری از طبیعت و همچنین تشویق شهروندان به مشارکت در امر درختکاری بود. 
 
ایشان از خلاقیت جدید کشت گیاهان دارویی با هدف پیشگیری از انقراض گونه های گیاهی که امسال در نظر گرفته شده خبر داد و گفت : با همکاری فرهنگسرای شاهد، معاونت شهری و کارشناسان فضای سبز پس از آماده سازی بستر به صورت پایلوت در پارک جنگلی سپید کمرچال اجرا شد و با کمک منابع طبیعی قصد داریم این طرح را در دیگر نقاط شهر گسترش دهیم. 
 
سید محمدرضا شهبازی در پایان توضیح داد : امروز توزیع نهال رایگان نیز در میدان امام خمینی(ره) فشم انجام می شود و امیدواریم مردم با مشارکت بالای خود و غرس چندین نهال مارا به هدف اصلی که امام خامنه ای( مدظله‌العالی )فرمودند یعنی کاشت یک میلیارد درخت در کشور نزدیک تر کنند. 
 
حضور اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون در پویش درختکاری 
 
مراسم درختکاری در پارک جنگلی سپید کمرچال میگون
 
در این پویش رئیس شورای اسلامی شهر گفت: کاشت درخت از سالیان دور تا کنون توسط ایرانیان مرسوم بوده و باید در پاسداری از این فرهنگ بکوشیم و ما نیز برای ایجاد فضایی شاد و محیطی سرسبز هر ساله در روز ملی درختکاری گرد هم می آییم و طی مراسمی به صورت نمادین به کاشتن چندین اصله درخت می پردازیم.
 
مراسم درختکاری در پارک جنگلی سپید کمرچال میگون
 
شایان ذکر است منتخبین مردم با کاشت ده ها اصله نهال و کشت بذر گیاهان دارویی از مردم برای شرکت در این پویش ملی دعوت کردند.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار