مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از ثبت نام بالغ بر 141 هزار متقاضی در نهضت ملی مسکن یزد خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون 56 هزار نفر تایید شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶ 22 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احسان خواجه رضائی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در جریان بازدید خبرنگاران یزد از طرح‌های نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن استان یزد بالغ بر 141 هزار متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد بالغ بر 56 هزار متقاضی تا به امروز تایید نهایی شدند.

وی از احصاء اراضی مربوط به طرح‌های  نهضت ملی مسکن در استان یزد خبر داد و گفت: پروژه‌های مربوط به این طرح به صورت گسترده و در مراحل مختلف در حال کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه 56 هزار واحدی که متقاضیان آنها تایید شده‌اند تقریبا از مرحله آماده سازی اولیه به صورت کامل عبور کردند و در شهرستان‌ها کار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال دنبال شدن است.

خواجه‌رضائی با بیان اینکه تحویل به متقاضیان به دو صورت انجام می‌شود گفت: متقاضیان یا زمین را پس از انجام آماده‌سازی‌های اولیه و زیرسازی تحویل می‌گیرند و خودشان عملیات ساخت و ساز را انجام می‌دهند و یا بعضا پروژه‌ها به صورت بنیاد ساز و نیمه ساز تحویل آنها می‌شود.

وی ادامه داد: در هر صورت تسهیلات و مشوق‌ها و تخفیف‌هایی که برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در نظر گرفته‌شده در این پروژه‌ها لحاظ خواهد شد و تفاوتی میان آن وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان امسال قریب به سه هزار و 500 واحد را به صورت گروه ساخت، بنیاد ساخت و یا به صورت تکمیل شده تحویل متقاضیان خواهیم داد.

خواجه رضائی بیان کرد: در سال 1403 هم طبق برنامه سعی داریم قریب به اتفاق تعهد خودمان در استان یزد برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن را اجرایی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار