در قالب طرح نهضت ملی مسکن؛
محمدرضا عظیمی‌زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد تصریح کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۵۲۰۰ واحد مسکونی توسط این سازمان در دست ساخت است و از این تعداد ۵۰۰ واحد به مردم استان تحویل شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۳ 22 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا عظیمی زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های یزد در جریان بازدید خبرنگاران از طرح‌های نهضت ملی مسکن یزد اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداری‌های یزد در حال حاضر پنج هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهر یزد را در دست اجرا دارد.

وی خاطرنشان کرد: سایت پردیس زندگی با 377 هکتار وسعت از جمله پروژه‌هایی است که توسط سازمان همیاری در دست اجراست و در حال حاضر زیرسازی‌های آن در حال اجراست و زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله آب، برق و گاز به سایت منتقل شده و در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های یزد با بیان اینکه اجرای ساختمان‌های این طرح هم در حال حاضر با سرعت خوبی به مرحله اجرا رسیده عنوان کرد: اسکلت حدود 600 واحد این فاز انجام شده و در حال تیغه چینی و نمای آن هستیم؛ در فاز دوم و سوم هم کار زیرسازی انجام شده و در حال اجرای اسکلت ساختمان‌ها هستیم.

عظیمی زاده اظهار امیدواری کرد که در سه ماهه اول سال آینده، 200 واحد از این سایت را به صورت نیمه‌ساز تحویل متقاضیان بدهند و مراحل سایر بخش‌ها هم با سرعت اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار