همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر طی مراسمی، پرچم ۲۴۲ متری جمهوری اسلامی ایران در میدان آزادی شهر اندیشه به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 01 February 2024

به گزارش تابناک تهران، همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر طی مراسمی که با حضور علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، حجت الاسلام باباییان امام جمعه، سرهنگ تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) و بهروز کاویانی شهردار اندیشه و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی برگزار شد، پرچم ۲۴۲ متری جمهوری اسلامی ایران در میدان آزادی اندیشه به اهتزاز درآمد.

 شهردار اندیشه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر‌ بر خانواده معظم شهدا و ملت غیور ایران اظهار کرد: برافراشته نمودن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی غیرت شجاعت و مردانگی هر ایرانی را به خروش می‌آورد و عهد خود را به پاسداری و پاسبانی از این خاک عزیز مجدداً یادآوری می‌کند.

 وی گفت: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با اقتدار و افتخار جشن گرفته و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای بزرگوار در راستای خدمت به مردم هرچه در توان داریم به کار می‌گیریم.
 

همچنین امروز مسوولان شهرستان شهریار پس از گلباران گلزار شهدای اندیشه با یک مبارز زمان حکومت طاغوت دیدار و خاطرات روزهای مبارزه در اولین روز دهه فجر را مرور کردند. 

محمود توحیدی امین مبارز سیاسی زمان حکومت شاهنشاهی بود که روزهایی از عمرش را در زندان ساواک که هم اکنون به موزه عبرت تبدیل شده، سپری کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار