خیابان تهران کارگر تهران که دیروز بر اثر فرونشست و ریزش مسدود شده بود، با تلاش شبانه کارگران بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 27 January 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از فارس، خیابان کارگر تهران در محدوده میدان قزوین که روز جمعه(ششم بهمن) دچار ریزش شده بود بامداد شنبه با تلاش شبانه کارگران بازگشایی شد. روز گذشته قسمتی از خیابان کارگر جنوبی در ضلع شرقی میدان قزوین اثر نشتی آب دچار فرونشست شده بود.

به گفته حامد یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیروهای اداره آب و فاضلاب در زیر خیابان کارگر تهران به یک حمام عمومی قدیمی بر خوردند که از بافت‌های قدیمی آنجا بوده است. یزدی مهر تاکید کرده عوامل شهرداری برای انجام ایمن‌سازی و آسفالت معبر برای ایجاد امکان تردد مردم به‌طوری که به بنای قدیمی آسیبی نرسد اقدام کردند.

البته روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ به خبرنگار فارس گفته شایعات کشف حمام تاریخی در طبقه زیرین خیابان کارگر واقعیت ندارد و طبق شواهد و تصاویر یک سرویس بهداشتی عمومی با ۳الی۴ چشمه رویت شده که با کارشناسی اولیه فاقد قدمت تاریخی است.

خیابان‌ کارگر تهران بازگشایی شد

شهرداری تهران اعلام کرده عملیات عمرانی شهرداری تا ساعت۴ صبح ادامه داشت و گود حاصل از فرونشت ایمنی سازی و همسطح‌سازی شده است.

از صبح امروز به علت بارش باران و کاهش سرعت وسایل نقلیه خیابان‌های غربی تهران ترافیک سنگینی را تجربه کردند. بازگشایی این مسیر اصلی از ایجاد گره کور ترافیکی در صبح روز شنبه جلوگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار