معاون وزیر تعاون:
سرپرست معاونت امور تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ما سال‌ها است که درگیر جنگ اقتصادی دشمن خبیثی هستیم که برای از بین بردن آن نیازمند روحیه شهدای کارگر هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 22 January 2024

به گزارش تابناک تهران، حامد ویس‌کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و سرپرست معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز در یادواره شهدای کارگر تهران که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک همه ما بر این واقف هستیم که شهدای عزیز مظهر قدرت ایران اسلامی هستند، امروز در کشور وظایف مطلوب ما در عرصه رشد و پشرفت مرهون اقتدار شهدای عزیزی است که جانشان را تقدیم این خاک، پرچم و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه مجاهدت در مسیر تامین معاش، ارزش جهاد را دارد و شهدای کارگر به عقیده من دارای دو فضیلت هستند، گفت: شهدای کارگر علاوه بر فضیلت مجاهدت در میدان جنگ، فضیلت جهاد در میدان کار و تولید و اقتصاد را دارا هستند.

سرپرست معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: میدان دفاع مقدس، امروزه میدان اقتصادی است؛ ما سال‌ها است که درگیر جنگ اقتصادی دشمن خبیثی هستیم که برای از بین بردن آن نیازمند آن روحیه شهدای کارگر هستیم که مصداق آیه‌ قرآن است که می‌فرماید کسانی ایمان آوردند و هجرت و با جان‌ها و مال‌هایشان جهاد کردند؛ ما نیازمند شباهت به این عزیزان در میدان کار و تولید هستیم تا با تلاش جهاد گونه کشور را از تنگنا خارج کنیم.

ویس‌کرمی گفت: امروز تکلیف ما این است که الگوی خود را شهدای کارگر به عنوان مثال شهید برونسی قرار دهیم، شهیدی که زمانی که در مشهد در مرخصی به سر می‌بردند فرماندهان سپاه برای ایشان فرشی بردند ولی ایشان گفت که شما باید عبدالحسین را این گونه بپذیرید و این فرش مال بیت المال است.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی خطاب به من شما گفت که جوری رفتار کنید که انقلاب در شما شهیدی زنده را ببیند و این تکلیف ما در برابر کشور و انقلاب و مردم است و باید در کنار هم و با قوت و خلاقیت خود در میدان مبارک جهادی کشور جهاد کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه با استنباط من حضور در میدان اقتصادی کشور همانند حضور حاج قاسم است که خون خود را اهدا کرد، افزود: این جشنواره برای دومین سال است که در کنار خانواده شهدا برگزار می‌شود، سال گذشته ۲۵۰ یا ۲۶۰ خانواده شهید با هزینه بخش کارفرمایی به کربلا فرستاده شدند که امسال نیر همانند سال گذشته همه خانواده شهدای حاضر در مراسم به کربلای معلی فرستاده خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار