استاندار قزوین گفت: رتبه اول کشور در موضوع بکارگیری بانوان در سطوح مدیریتی به قزوین رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 03 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار که پیش از ظهر امروز در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نقش آفرینی بانوان در جامعه، نقشی غیرقابل جایگزین است و هر اقدام دیگری که اثر را از زن ایرانی و اسلامی بگیرد آنچنان تاثیرگذار تلقی نمی‌شود.

وی افزود: در تلاطمات اجتماعی چند دهه گذشته، مفاهیم مختلفی از اهمیت جایگاه بانوان و مادران ایرانی برداشت شده، اما در کشورمان نهاد خانواده پیشرو و حریم امن زندگی است که موفقیت رسالت زن را می‌رساند.

استاندار قزوین در خصوص مسائل مطرح شده حول موضوع حجاب نیز عنوان کرد: باید مراقب باشیم تا بی توجهی به مسائل، قبح‌ها را از بین ببرد که در این جایگاه هم نقش مادران و زنان انکار نشدنی است.

این مسوول با بیان اینکه خانواده‌های قروینی از گذشته تاکنون همواره در مسیر زندگی عفیفانه و باحجاب قدم برمی دارند، گفت: تمرکز بر یک سری مسائل نباید باعث بی توجهی به داشته‌های ما شود.

اعلایی ادامه داد: حل مسائل حجاب با تلاش و تدبیر بانوان عفیف رفع می‌شود البته شرایط فعلی به نسبت سال گذشته بهتر شده است.

وی اذعان کرد: توجه به الگو‌ها و افراد شاخص نباید باعث عدم خودباوری در بانوان شود، زیرا مانند شمع‌های نورانی می‌سوزند تا فرزندان اثرگذار تحویل جامعه دهند و ایجاد کننده ارزش افزوده در جامعه است.

اعلایی، به رتبه اول کشوری استان قزوین در موضوع بکارگیری بانوان در سطوح مدیریتی اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم فضای مناسبی برای نقش آفرینی بانوان به وجود آمده و نسبت به سایر استان‌ها بیشترین تعداد مدیران بانو را در اختیار داریم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار