فرماندار ابرکوه گفت: حوزه های فرهنگی و ادبی و هنری سبب امیدافرینی در دل مردان و زنان می شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸ 01 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، زارع زاده در مراسم افتتاحیه دهمین کنگره سراسری شعر کویر گفت: برگزاری کنگره نشان دهنده همت بالای شاعران و مردم ابرکوه است و خودمان را موظف می دانیم در حوزه های مختلف برای شهرستان امیدآفرینی کنیم.
وی افزود: بسیاری از افراد نسبت به بحث رشد و توسعه ابراز نگرانی می کنند و دغدغه زیرساخت های فرهنگی را همسو با این توسعه دارند و می گویند که تقابل فرهنگی در این شهرستان رخ می دهد.
فرماندار ابرکوه ادامه داد: این مراسم که با حضور شاعرانی از ۲۶ استان کشور برگزار می شود، نگرانی از تقابل فرهنگی را از بین می برد و ما به این مهمان نوازی افتخار می کنیم.
وی خاطرنشان ساخت: ما با استفاده از صنعت، گردشگری، فرهنگ و حوزه های مختلف می توانیم داشته های گرانبهای ابرکوه را به مردم ایران و جهانیان معرفی کنیم.
زارع زاده تاکید کرد که ما از هموطنان می خواهیم به ابرکوه آمده و از فرهنگ و میراث گرانبهایی به جا مانده از گذشتگان دیدن کرده و با این شهرستان آشنا شوند. امیدواریم بتوانیم از فرصت هایی نظیر کنگره شعر برای معرفی ابرکوه به مردم ایران و جهان به خوبی استفاده کنیم.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در عرصه های مختلف گفت: سخت ترین عرصه ها هم با حضور و مشارکت مردم آسان و قابل تحمل می شود و امیدواریم شاهد حضور مردم در صحنه های مختلف باشیم.
زارع زاده افزود: حوزه های فرهنگی و ادبی و هنری سبب امیدافرینی در دل مردان و زنان می شود، خصوصا اینکه در آستانه رسیدن به فصل انتخابات هستیم و امیدواریم مردم با حضور پرشور خود، برگ زرین دیگری در پرونده ابرکوه به ثبت برسانند.
وی با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: از حضور مادران و همسران شهدا در این مراسم بسیار خرسندیم و امیدواریم بتوانیم خون شهدا را گرامی بداریم و امانتدار خوبی برای این جانفشانی ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار