رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید والامقام سردار خلیل حسن بیکی، از همسر وی تقدیر و تکریم کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴ 01 January 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه سفر خود به استان یزد امشب با حضور در منزل سردار شهید خلیل حسن بیکی، با همسر و فرزندان این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این مراسم حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به نقش شهدا در تامین امنیت کشور اظهار داشت: امنیت نعمت بسیار بالایی است که خداوند به مردم ما عطا کرده و این نعمت به واسطه ایثار شهدا تامین شده است.

وی به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در 9 دی ماه به تمام جهانیان نشان دادند که در برابر توطئه‌های دشمنان بیدار و آگاه هستند و هیچ زمانی دست از پشتیبانی ولایت فقیه بر نمی‌دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نمونه بارز ولایتمداری، بصیرت و فردی مومن و انقلابی بود که لحظه ای دست از خدمت و تلاش برای اسلام و انقلاب برنداشت.

آقاجانپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و افزود: ایثار و ارزش کار مادران و همسران شهدا کمتر از شهادت نیست و آنها ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

در این مراسم، حجت الاسلام آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سالها صبر، ایثار و شکیبایی همسر شهید والامقام سردار خلیل حسن بیکی تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار