از نخستین زن سردفتر استان یزد و تعدادی از بازنشستگان و فعالان صنف و شغل سردفتری استان یزد در حاشیه همایش روز دفاتر اسناد رسمی تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷ 30 December 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، طی مراسمی با حضور دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد به مناسبت روز دفاتر اسناد رسمی از نخستین زن سردفتر استان یزد و تعدادی از بازنشستگان و فعالان صنف و شغل سردفتری استان یزد در حاشیه همایش روز دفاتر اسناد رسمی تجلیل شد.
 در این مراسم ، لوح تقدیری توسط نماینده مردم اردکان رئیس سابق کانون سردفتران و دفتریاران کشور به سرکار خانم مریم نقیب زاده سردفتر شماره ۳۸ یزد به عنوان نخستین زن سردفتر استان یزد تقدیم شد.
همچنین در این مراسم از سیدعلیرضا طباطبایی بافقی سردفتر بازنشسته به نمایندگی از سردفتران بازنشسته و تعدادی از سردفتران فعال استان یزد از جمله : حسینی نیک ، جعفری ندوشن ، ترابی ، اعرابی ، انصاری نیا ، سرداری اردکانی ، سنجیده ، دهقانی و خانم اصفهانی تجلیل شد.
 
ابلاغ خانم نقیب زاده به عنوان نخستین سردفتر اسناد رسمی زن استان یزد و دومین سردفتر زن کشور در سال ۱۳۷۵ صادر شده و هم اکنون در دفترخانه ۳۸ یزد فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار