فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 2 برادر قاتل فراری پس از چهار سال زندگی مخفیانه سرانجام شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 27 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: در یکی از روز‌های تابستان سال ۱۳۹۸ شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستا‌های جنوبی اطراف شهرستان شاهرود اطلاع داد که بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی تخصصی موضوع اقدام کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتلان فراری از صحنه جرم آغاز کردند، ادامه داد: در پی تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران، مشخص شد متهمان به یکی از استان‌های شمالی کشور متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: جست‌وجو برای دستگیری قاتلان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با اشرافیت و هوشمندی توانستند آن‌ها را بعد از چهار سال در شهرستان شاهرود شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی ادامه داد: متهمان که ۲ برادر ۳۰ و ۳۵ ساله بودند، برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۱ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به هوشمندی و کارآمدی پلیس استان در کشف پرونده قتل بعد از چندین سال اشاره کرد و گفت: متهمان تکمیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار