رئيس سازمان مديريت بحران شهر تهران گفت: فضاهاي زيرسطحي مترو طبق شاخصه هاي مهندسي و با رعايت استانداردهاي لازم نقاطي امن در شرايط بحران به شمار مي آيند.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 19 October 2015
رييس سازمان مديريت بحران شهر تهران گفت: تهران شهري است با مخاطرات زياد كه در زمان غير بحران بايد تجهيزات مواقع بحران را مهيا كنيم تا آسيب ها را به حداقل برسانيم.

احمد صادقي در ادامه افزود: در ساير كشورها از فضاهاي زير سطحي علاوه بر حمل و نقل براي كمك به پايداري محيط زيست نيز استفاده مي شود.وي تصريح كرد: در شهر تهران تمامي موقعيت هاي زيرسطحي مترو در مواقع بحران شناسايي شده است و با ساير سازمان هاي مربوطه هماهنگ شده تا در مواقع بحران بتوان از آن استفاده بهينه كرد.

صادقي ادامه داد: فضاهاي زيرسطحي مترو طبق شاخصه هاي مهندسي و با رعايت استانداردهاي لازم نقاطي امن در شرايط بحران به شمار مي آيند.

رييس سازمان مديريت بحران اظهار كرد: فضاهاي زيرسطحي مترو جدا از مكان امن بودن ، بايد مجهز به تجهيزات امدادرساني و تخليه مصدومان متناسب با نياز روز شود.

وي افزود: در حال حاضر نيز فضاهاي زير سطحي مترو از امنيت بالايي برخوردار است و مجهز به سيستم اطفاء حريق و نيز امكانات ايمني ديگر در مواقع بحران است اما نياز است که تجهيزات امدادرساني و تخليه مصدومان در مواقع بحران در اين مكان ها تقويت شود.

صادقي اظهار كرد: طوفان سال گذشته در تهران ثابت كرد كه فضاهاي زيرسطحي مترو مكان هاي امني براي پناه شهروندان به شمار مي آيد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار