امام جمعه اسفراین گفت: دشمن با پی بردن و اهمیت کانون خانواده که مرکز خیر، برکت و پیشرفت است، تمام تلاش خود را برای تخریب آن بکار برد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 22 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهارکرد: دین مبین اسلام به جایگاه مادر و همسران اهمیت زیادی داده است و حضرت ام‌البنین در بین مادران و همسران به‌عنوان، همسر و مادری نمونه برای تمامی بانوان است که درس شجاعت و ادب را به همه انسان‌ها داده است.

وی گفت: در اسلام تاکید شده است برای همسران خویش مایه تسکین و آرامش باشید و به آن‌ها مهر بورزید چه بسا خداوند به این افراد عمر طولانی می‌بخشد.

خطیب جمعه اسفراین در ادامه با بیان اینکه دشمن به خوبی متوجه شده است که تمامی موفقیت شیعیان به برکت خانواده است، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس اگر فرماندهانی افتخار و عزت برای کشور آفریدند، حاصل داشتن مادران و همسرانی، چون ام‌البنین بوده است.

وی گفت: دشمن نیز با پی بردن به اهمیت کانون خانواده که مرکز خیر، برکت و پیشرفت است تمام تلاش خویش را برای تخریب کانون خانواده به کاربرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین در پایان تصریح کرد: ما در آینده امتحان بزرگی در پیش داریم که حفظ نظام بسته به میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد، دشمنان ما دندان تیز کرده‌اند که شاهد کم سو و کم رونق بودن انتخابات باشند تا از این طریق طرح‌ها، نقشه‌ها و فتنه‌ها خود را عملیاتی کنند.

امام جمعه اسفراین بیان کرد: عمل به توصیه شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند نظام و کشور و ملت را بیمه کند و این استقلال را تا ظهور حضرت، ولی عصر «عج الله» پایدار نگه دارد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار