رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از آغاز به کار بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 18 December 2023

تابناک خوزستان: دکتر محمد راضی‌جلالی اظهار کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان، از فردا ۲۸ آذرماه آغاز به کار خواهد کرد. این نمایشگاه به مدت چهار روز تا اول دی‌ماه در سالن خرمشهر نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا است و از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی ادامه داد: ۳۵ سازمان و نهاد دولتی و دانشگاهی و شرکت‌های خصوصی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. همچنین ۳۰ شرکت دانش بنیان و فناور در بخش فن بازار، دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان، از چهار محصول فناور و دانش بنیان برای اولین بار رونمایی خواهد شد. بیش از ۱۰ عنوان کتاب پژوهشی در حوزه تاریخ و میراث استان خوزستان نیز رونمایی می‌شود.

راضی‌جلالی با بیان اینکه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش بنیان، مجموعا در ۶۶ غرفه ارائه می‌شوند، گفت: خوشبختانه در این دوره از نمایشگاه هفته پژوهش، شرکت‌های دانش بنیان و فناور و دستگاه‌های دولتی بیشترین مشارکت را خواهند داشت.

وی افزود: در این نمایشگاه، کانون تخصصی نجوم اهواز و کانون‌ تخصصی فناوران آینده به صورت ویژه به ارائه برنامه‌های متنوع ویژه دانش‌آموزان خواهند پرداخت.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار