کاپیتان تیم ملی بوکس از وضعیت نابه‌سامان قهرمانان بوکس کرمانشاه به شدت انتقاد کرد و گفت: برخی قهرمانان کرمانشاهی در بدترین وضعیت زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 19 October 2015
کاپیتان تیم ملی بوکس از وضعیت نابه‌سامان قهرمانان بوکس کرمانشاه به شدت انتقاد کرد و گفت: برخی قهرمانان کرمانشاهی در بدترین وضعیت زندگی می‌کنند.

فروتن گل‌آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از وضعیت نابه‌سامان قهرمانان ورزشی کرمانشاه به شدت انتقاد کرد.

گل‌آرا در خصوص حضور احتمالی در تیم بوکس کرمانشاه برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور، گفت: برخی گفته‌اند گل‌آرا در رقابت‌های قهرمانی کشور برای تیم کرمانشاه بازی می‌کند که این موضوع صحت ندارد و حضور من در تیم کرمانشاه قطعی نیست.

وی تاکید کرد: من نمی‌توانم با این مسئله احساسی برخورد کنم و بگویم برای تیم کرمانشاه مسابقه خواهم داد، چون تنها منبع درآمدی که دارم از بوکس است و هر استانی پیشنهاد بهتری ارائه کند آن‌را خواهم پذیرفت.

گل‌آرا افزود: من با مسئولان هیئت بوکس مذاکره و پیشنهاد خودم را به آن‌ها ارائه کردم، اما تاکنون به این پیشنهاد پاسخی داده نشده است.

کاپیتان تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: پیشنهادم به هیئت بوکس استان کرمانشاه بسیار معقول و ناچیز است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد استان‌های دیگر بسیار چشم‌گیر است، تصریح کرد: پیشنهادم به هیئت بوکس کرمانشاه نسبت به سایر پییشنهادها بسیار کمتر است.

این ورزشکار کرمانشاهی به وضعیت نامناسب قهرمانان ورزشی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برخی مسئولان از وضعیت قهرمانان ورزشی کرمانشاه بی‌خبر هستند.

گل‌آرا با تاکید بر اینکه برخی قهرمانان کرمانشاهی در بدترین وضعیت زندگی می‌کنند، گفت: من یک کرمانشاهی هستم و نسبت به استانم تعصب دارم.

این بوکسور کرمانشاهی با اشاره به اینکه به حاشیه‌سازی عده‌ای بی‌توجه هستم، متذکر شد: تمام تمرکزم را روی بوکس معطوف کرده‌ام تا در مسابقات نتیجه خوبی برای کشورم کسب کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار