رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی مریوان با ورود دادستانی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 13 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی اظهار داشت: امروز و با ورود دستگاه قضایی استان دستور مجدد توقف عملیات تصرف معدن سعدآباد افراسیابی مریوان به میزان ۱۷ هزار مترمربع صادر شد و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی افزود: برای متهم به اتهام فک پلمب و تخریب و تصرف اراضی مذکور در این خصوص پرونده قضایی در دادگستری مریوان تشکیل شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: برای این متهم سابقا به اتهام تخریب و تصرف اراضی ملی در دادگستری مریوان تشکیل پرونده شده و بر اساس تاکیدات دستگاه قضائی استان و شورای حفظ حقوق بیت‌المال و همچنین دستور دادستان شهرستان مریوان مبنی بر توقف عملیات تصرف، نامبرده علی‌رغم دستور اخیرالذکر، روز گذشته مبادرت به تصرف مجدد و انفجار در این معدن نموده است.

حسینی تصریح کرد: دستگاه قضائی استان اقدامات ادارات اجرایی مربوطه که در این خصوص برخلاف قانون اقدام نموده‌اند و یا مرتکب ترک فعل شده‌اند را بررسی و رصد نموده و با متخلفین بصورت قاطع برخورد می‌نماید.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار