مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری مجلس دانش‌آموزی در آینده نزدیک در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 12 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان عصر امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان که با حضور هادی عابدی، مدیرکل شورا‌ها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، از همراهی استاندار سمنان در برگزاری مستمر شورای آموزش و پرورش قدردانی و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا تمامی فعالیت‌های این مجموعه به‌صورت فرآیندی انجام شود.

وی افزود: جامعه نخبگانی آموزش و پرورش به‌شدت پیگیر توسعه عدالت و عدالت‌آموزی است و هرگونه حرکتی باید به‌منظور رفاه حال همکاران انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: از آنجا که سرلوحه تمام امور در آموزش و پرورش استان بر مبنای حاکمیت عدالت است، نیروی انسانی باید باانگیزه در کلاس درس حاضر شود.

وزیری ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات صورت‌گرفته در ۲ ماه اخیر ازجمله سفر به منطقه سیل‌زده کالپوش میامی، توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان و سوادآموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار، سند آمایش سرزمینی و ...، به وضع نقل و انتقالات فرهنگیان بر مبنای تقویم زمانی و اجرایی و انجام این موضوع در استان بر اساس ضوابط و مقررات مصوب، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جامعه نخبگانی آموزش و پرورش استان سمنان افرادی دلسوز، متعهد و توانمند هستند که در راستای شعار انسجام از درون و تعامل با بیرون برای دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری می‌کنند، از برگزاری مجلس دانش‌آموزی در آینده نزدیک در این استان خبر داد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار