فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به دستگیری فرد شرور و اوباش حرفه‌ای به نام «چری» گفت: در راستای اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، از شهروندان آبیکی درخواست می‌شود در صورت نیاز به شکایت از این فرد، می توانند به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در کلانتری ۱۱ مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 10 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، ۶ روز پیش بود که فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار فارس از دستگیری یکی از اراذل و اوباش حرفه‌ای این شهرستان معروف به «چری» بعد از چهار سال متواری بودن خبر داد.

سرهنگ بهروز لامعی در این خصوص بیان کرده بود: این فرد از اوباش و افراد شرور شهرستان آبیک و دارای سوابق متعدد درگیری، شرارت، ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر، تیراندازی با سلاح جنگی و ... بوده است.

این مجرم که معروف به «چری» است، بیش از ۴ سال متواری بود که با اقدامات و تلاش شبانه روزی پلیس استان قزوین و شهرستان آبیک، در محل اختفای خود در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد. این فرد در مدت متواری بودن نیز اقدامات مجرمانه متعددی مرتکب شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک در پی دستگیری این فرد و انتشار خبر آن، امروز به خبرنگار فارس گفت: از آنجایی که متهم برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس می‌باشد و از طرفی نامبرده در مدت زمان متواری بودن هم جرایمی را در سطح شهرستان مرتکب شده است، در راستای اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، از شهروندان آبیکی درخواست داریم هر نوع شکایتی که از این فرد اعم از تهدید، توهین، قدرت نمایی، ایجاد مزاحمت، آزار و اذیت، سلب آسایش و ... دارند را با مراجعه به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آبیک واقع در ساختمان کلانتری ۱۱ خیابان طالقانی مطرح و پیگیری کنند.

وی افزود: نام اصلی این اوباش حرفه‌ای «مقصود اسدزاده» و معروف به چِری است که پرونده‌های متعددی در دستگاه قضایی و انتظامی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک اذعان کرد: کلیه شکایات واصله مورد بررسی قرار گرفته و شهروندان برای رسیدگی و احقاق حق خود به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار