مصطفی زارع زاده ، معاون شهردار به اتفاق نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد از روند برگزاری مسابقات یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 05 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مصطفی زارع‌زاده، معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به همراه مهدی نیکونژاد، عضو شورای اسلامی شهر یزد روز گذشته جمعه دهم آذر ماه از محل اجرای مسابقات در پایان چهارمین هفته از رقابت‌های یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد بازدید کردند.

مصطفی زارع زاده، در حاشیه این بازدید با اشاره به مشارکت بالای شهروندان در این دوره از المپیاد اظهار کرد: خوشبختانه در بازدیدهای صورت گرفته رضایت مردم به چشم می‌خورد، که این دستاورد مایه مباهات مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خواهد بود و ضمن ربودن گرد خستگی انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه راه را فراهم کرده است.

مهدی نیکونژاد، عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به واسطه برگزاری این رویداد بزرگ، بیان کرد: نشاط اجتماعی و تحرک بدنی نیاز ضروری جامعه امروزی است، برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به مرور نقش مهمی در کاهش کم تحرکی در شهروندان خواهد داشت و انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌های ورزشی و حفظ سلامت جامعه دارد.

مسئولان در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات دفاع شخصی، شطرنج، پاراتنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ ، با شرکت کنندگان دیدار و گفت‌وگو کردند و به همراه آن‌ها مسابقه دادند‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار