مدیر مخابرات اهواز گفت: اختلال موجود در شبکه تلفن ثابت ناشی از تخریب و سرقت تجهیزات و کابل‌های مرکزی حوضچه‌های مرکز مخابرات آزادی اهواز برطرف و فعالیت خطوط تلفن بیش از ۲۵۰۰ مشترک در محدوده چهارراه زند، خیابان اباذر و سی متری غربی تا انتهای کوی ابوذر اهواز دوباره از سرگرفته شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 28 November 2023

تابناک خوزستان: ایرج توحیدی پور با اشاره به تخریب و سرقت تجهیزات و کابل‌های مرکزی حوضچه‌های زیرزمینی مرکز مخابرات آزادی اهواز، اظهار کرد: این مساله باعث قطعی ارتباط کافوهای شماره‌های ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ و در نهایت قطعی و اختلال در شبکه تلفن ثابت مشترکین در محدوده چهارراه‌زند، خیابان اباذر و سی متری غربی تا انتهای کوی ابوذر شد.

وی افزود: پس از تامین و نصب دوباره تجهیزات فنی و حفاری و کابل‌کشی دو مسیر کابل ۲۴۰۰ زوجی به متراژ ۲۲۰ متر و ۱۷۰ متر و همچنین حفاری و کابل‌کشی دو فاصله ۴۰ متری به وسیله کابل ۲۴۰۰ زوجی و نصب و راه‌اندازی چندین مفصل و ترمیم کابل‌های حوضچه‌های زیرزمینی کافوهای آسیب دیده، شبکه تلفن ثابت دوباره راه‌اندازی و برقرار شد.

توحیدی پور ادامه داد: پس از این اتفاق با دستور ویژه مدیر مخابرات منطقه خوزستان و پس از تامین تجهیزات و منصوبات مخابراتی و اعزام نیروهای فنی و تیم عملیاتی به محل خرابی، تجهیزات مخابراتی و کابل‌های زیرزمینی به سرقت رفته در کمترین زمان ممکن مرمت و بازسازی شد.

وی یادآور شد: در عملیات انجام شده جایگزینی، ترمیم و بازسازی و ایمن‌سازی تجهیزات مخابراتی، ارتباط شبکه تلفن ثابت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مشترک دوباره نرمال و در حالت پایدار قرار گرفت.

توحیدی پور با اشاره به ضرورت پایداری خطوط مخابراتی در ارائه خدمات بهتر به شهروندان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از توقف فعالیت‌ها، مردم نیز با مشاهده هرگونه رفتار مشکوک مربوط به تخریب و یا سرقت تجهیزات مخابراتی که متعلق به همه مردم است، موضوع را فوری با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا این گونه شاهد اختلال در شبکه ارتباطی نباشیم.

پیش از این نیز در دو هفته گذشته سرقت و تخریب منصوبات و تجهیزات مخابراتی باعث قطعی و اختلال یک هزار و ۵۰۰ مشترک تلفن ثابت در منطقه گلستان اهواز شد.

منبع/ایسنا

برچسب ها: مخابرات ، سرقت ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار