یستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی به میزبانی صنایع زنجیره فولاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 26 November 2023
تابناک خوزستان: به گزارش خبرنگارروابط‌ عمومی فولادخوزستان، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) از سوم آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، سیدمحمد موسوی معاون وزیر صمت و جمعی از فعالان حوزه صنعت و معدن آغاز به کار کرد.
 
این نمایشگاه با هدف بهره‌مندی از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه از ایران، برپا شده است.
 
در این دوره از نمایشگاه، ۴۶۰ شرکت داخلی، ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و ۸۸ شرکت خارجی با محوریت: صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، فولاد، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی و فولاد حضور دارند.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، شرکت فولاد خوزستان بزرگ ترین عرضه‌کننده‌ی شمش صادراتی فولاد ایران، در سالن 38B پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت است.
 
گفتنی است، نمایشگاه از سوم آذرماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ دایر است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار