سردار سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران از نعمت اسلام، رهبری و مردمی درخشان برخوردار است گفت: مردمان دیار یزد شاخص، پرتلاش، اهل رزق حلال، مومن و عابد هستند و با چنین مردمانی هیچ نظامی آسیب نمی‌بیند و این موهبت انحصاری است.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 23 November 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش شکوه اقتدار بسیج استان یزد اظهار داشت: یزد مهد پرورش عالمان بزرگ و طلوع خورشید فقاهت و اجتهاد و سرزمین دانشمندان ایران است.

وی گفت: جوانان یزد رتبه‌های برتر ورودی‌ آزمون‌های دانشگاه‌ها ررا به خود اختصاص می‌دهند و شهدا، سرداران، امیران، عالمان و مردمان این دیار شاخص، پرتلاش، اهل رزق حلال، مومن و عابد هستند و با چنین مردمانی هیچ نظامی آسیب نمی‌بیند و این موهبت انحصاری است.

وی با بیان اینکه ملت ایران از نعمت اسلام، رهبری و مردمی درخشان برخوردار است گفت: زمانی که سیل می‌آید بسیجیان در این کشور سیل‌آسا تر از سیل برای خدمت به مردم حرکت می‌کنند و مثل خورشید برای کمک به همه می‌تابند و برای کمک‌هایشان از کسی شناسنامه نمی‌گیرند و کاری به قوم؛ مذهب افراد ندارند و حتی فراتر از این مرزها، شکوه عاطفه نبوی را نشان می‌دهند و همچون باران همه جا می‌بارند.

مسلمانان فهمیده‌اند‌ راه سعادتشان از طریق شمشیرهای جهاد عبور می‌کند

سلامی با تاکید بر اینکه چنین ملتی هیچ زمانی آسیب نمی‌بیند گفت: این روحیه امروز از مرزهای ما گذشته و جوانان سرزمین‌های اسلامی امروز همه این الگو، تفکر، روحیه، باور و این اعتقاد را، راه سعادت خودشان می‌دانند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: مسلمانان می‌دانند در دنیایی که مستکبران هنوز هستند، راه سعادتشان از طریق شمشیرهای جهاد عبور می‌کند و این درسی است که غزه قهرمان به ما آموخت.

در جنگ غزه ‌"آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان، اسرائیل و منافقان حضور دارند

وی تصریح کرد: سخت‌ترین جنگی که مسلمانان به آن وارد شدند این جنگ غزه بود که در آن آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان، اسرائیل و برخی منافقان که با او همراهی کرده و می‌کنند و ما آنان را می‌شناسیم، همه با هم شکست خورده و افسرده شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طوفان الاقصی را بی نظیر دانست و گفت: تاریخ بشریت چنین طوفانی را در سابقه ندارد و شکست اسرائیل بی سابقه بود و ثبت شده و نشان می‌دهد که دشمنان ما به فروپاشی بسیار نزدیک هستند، نزدیکتر از چیزی که هم ما فکر می‌کردیم و هم آنان می‌اندیشیدند.

دشمنان ایران حکمت و عقل سیاسی و راهبردی ندارند

سلامی افزود: هنوز فلسطینی‌ها کلید و قفل‌ خانه‌هایشان که صهیونیست‌ها به زور آنها را آواره کرده‌اند را دارند ولی صهیونیست‌ها می‌خواستند در این سرزیمین آرامش داشته باشند و همانند خنجری در پهلوی مسلمانان صرفا به آزار بپردازند و عاطفه مسلمانان را جریحه دار کرده و سرپلی برای انتقال سیاست‌های آمریکا به درون جهان اسلام باشند اما فلسطینیان زنده هستند.

وی افزود: این خطا‌های بزرگ یکی پس از دیگری آشکار می‌شوند و دشمنان ما عموما به خطاهای خود می‌بازند چرا که حکمت و عقل سیاسی و راهبردی ندارند و مسائل را فهم ندارند.

دشمن تصور ‌می‌کنند‌ با کشتن کودکان ‌بیرق پیروزی ‌برافراشته‌اند

فرمانده کل سپاه افزود: دشمن تصور کرده که می‌تواند با کشتن کودکان و زنان و نوزادان بیرق پیروزی خود را برافرازد و تنها تعریف آنها از پیروزی، مدفون کردن مردم بی دفاع زیر آوارها بود.

سلامی خاطرنشان کرد: اشتباه دیگر آنها این بود که از پشت دیوارها آنگونه که قرآن کریم می‌فرماید، اول از آن سوی دیوارها و قلعه‌های مستحکمی که ساخته بودند می‌جنگیدند ولی در نهایت اشتباه کردند و از پشت دیوارها خارج شده و حائل بین خود و مجاهدان اسلامی را برداشتند و به این صورت صهیونیست‌ها به دست خودشان از دیوارها عبور کرده و 1600 تانک و نفربر زرهی را وارد میدان کردند.

جوانان فلسطینی تاکنون بیش از 300 دستگاه تانک و نفربر اسرائیل را منهدم کرده‌اند

وی گفت: آنها وقتی خودشان از فاصله نزدیک به فلسطینیان رسیدند دچار مشکل شدند و در حالی که آنها جوانان را نمی‌دیدند، جوانان آنها را می‌دیدند و جنگ بین تانک‌ها و اشباح نامرئی آغاز شد و تانکها با فاصله نزدیک منهدم می‌شدند و تاکنون بیش از 300 دستگاه تانک و نفربر منهدم شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: آنها پس از آن متوجه شدند که این راه بسته است و اگر ادامه پیدا کند مطمئنا به نابودی این ماشین جنگی می‌رسند، در شمال، حزب الله آنها را درگیر کرده بود، در کرانه باختری هم با مشکل مواجه بودند؛ به صورت شبانه روز بیدار بودند و فرسوده و مضطرب شدند چرا که آنها به گفته قرآن کریم اصحاب ترس هستند.

سلامی با بیان اینکه به گفته قرآن کریم هر یک از اینها دلبسته زندگی و از مرگ گریزانند و می‌خواهند هزار سال عمر کنند گفت: این برعکس فلسطینیان است که آرزوی شهادت را دارند.

اسرائیلی‌ها باید از تکرار اشتباهاتشان جلوگیری کنند وگرنه بیشتر منهدم خواهند شد

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم رژیمی که در حال تاخت و تاز بود ناگهان متوقف شد، اگر آنها در حال پیروز شدن بودند خود را متوقف نمی‌کردند پس مشخص است که عجز، ناتوانی، و شکست امروز جزو ذاتی این قدرت شیطانی است و حالا باید از تکرار اشتباهاتشان جلوگیری کنند وگرنه بیشتر منهدم خواهند شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: ما مطمئن هستیم که فرزندان فلسطین پیروزند کما اینکه تاکنون هم پیروز بوده‌اند، آنها وقتی پیکر کودکان خود را در دست می‌گیرند خدا را شکر می‌گویند و چنین قومی هرگز در برابر دشمن شکست نمی‌خورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار