شهردار ملارد تصریح نمود :
مهندس بهمنی از توسعه و آبادانی شهر ملارد خبر داد و به بخشی از فعالیت های مجموعه مدیریت شهری اشاره نمود.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 02 November 2023
ملارد شهری به سوی توسعه و آبادانی
 
روند شتابان احداث ساختمان پلیس های تخصصی در ملارد با تلاش و نظارت شهرداری
 
ایشان با اعلام این خبر مطرح کرد: در راستای ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان و تأمین امنیت پایدار شهری، ساختمان پلیس های تخصصی (سوله شهرک لاله) با تلاش کارشناسان عمرانی شهرداری ملارد قوت گرفت.
 
سپس در ادامه اضافه کرد: تکمیل این پروژه ضروری و مهم در شهر ملارد با هدف افزایش ارائه خدمات بهتر، سریع تر و رضایتمندی شهروندان نسبت به تامین امنیت شهری، هم اینک با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار است.
 
ملارد شهری به سوی توسعه و آبادانی
 
اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در محور چیتگر
 
مهندس بهمنی بیان نمود : عملیات تراش و روکش آسفالت در محور چیتگر از محدوده حصارک غفاری تا ورودی روستای قپچاق آغاز شد.
 
پس از آن اظهار کرد: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهر ملارد و به منظور رفاه حال شهروندان، عملیات تراش و روکش آسفالت در محور چیتگر از محدوده حصارک غفاری تا ورودی روستای قپچاق در دو مسیر رفت و برگشت به همت مجموعه امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری آغاز شده است. 
 
شیرینی تردد در جاده ای جدید، استاندارد و بدون ترافیک ، بلوار طبیعت خوشنام همگام با پاییز زیبا رنگ آسفالت نو به خود گرفت.
 
شهردار ملارد با اعلام این خبر عنوان کرد: پروژه ماندگار احداث و آسفالت در مسیر بلوار طبیعت واقع در خوشنام ملارد، با تلاش شبانه روزی مجموعه امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری، پس از سپری کردن مراحل عمرانی خود بازگشایی و به بهره برداری رسید تا مطالبه چندین ساله و به حق شهروندان تحقق یابد.
 
ملارد شهری به سوی توسعه و آبادانی
 
زیبا سازی بصری در سطح شهر ملارد یکی از برنامه‌های مجموعه شهرداری 
 
ایشان در این خصوص اعلام کرد : کارکردهای روانی و اجتماعی سیما یا منظر شهری در جوامع مدرن امروزی بر هیچ‌ کس پوشیده نیست و در این راستا استفاده از ظرافت‌های هنری و مهندسی رعایت شده در ساختار فیزیکی و طبیعی سازه‌ها و نمادهای شهری، گرافیتی( نقاشی دیواری)، ایجاد ساختار مشابه در نمای ظاهری ساختمان‌ها، رنگ آمیزی مکرر جداول بلوارها و ... باعث می‌شود تا علاوه بر زیباسازی محیط شهری، جلوه‌های بصری نیز در شهر توسعه یابند. بدون شک هر چه سیمای شهر از زیبایی بیشتری برخوردار باشد، نشاط بصری و روانی در شهر دوچندان خواهد شد.
 
در ادامه اذعان داشت: وجود بی نظمی بصری در فضاهای شهری همانند عدم تنظیف مستمر معابر(نظافت پیاده‌روها، جوی‌ها، حاشیه معابر و بلوارها) ، عدم رنگ‌آمیزی جداول و بلوارهای فرسوده، نصب و الصاق انواع اعلانات بر در و دیوار ساختمان‌های شهری و امثالهم از معضلاتی است که در سیما و منظر شهری وجود دارد و اصلاح آن از وظایف مهم شهرداری‌ها (به‌عنوان نهاد محلی و مجری توسعه شهری در کشور) به شمار می‌آید.
 
 
عملیات جدول گذاری، تعویض جداول فرسوده و اصلاح نقاط آبگیر شهری
 
مهندس بهمنی با اشاره به این موضوع اذعان داشت: در راستای تداوم اجرای عملیات جدول گذاری و کانال هدایت آب های سطحی در تمامی معابر شهر به طور مستمر در حال انجام است و این عملیات با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرامی، با تلاش مجموعه امور زیربنایی و ترافیک به اجرا می رسد.
 
تداوم طرح جمع آوری و پاکسازی نخاله های ساختمانی در سطح شهر 
 
سکاندار مدیریت شهری تشریح نمود : طرح جمع آوری نخاله ها و ضایعات ساختمانی با توجه به ضرورت حفظ سیما و منظر شهری و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان به طور مستمر و محله به محله توسط معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد با جدیت دنبال می شود‌.
 
این مقام مسئول در پایان بیان داشت: همگان باید در مسیر خدمات رسانی مطلوب، توسعه متوازن زیرساخت ها و افزایش رضایتمندی شهروندان تلاش کنیم و برای دستیابی و تحقق برنامه های مدیریت شهری، تمام ظرفیت و توان خود را بکار بگیریم و با همکاری و تعامل خوب شورای اسلامی و تلاش کلیه پرسنل شهرداری، روند توسعه همه جانبه شهر ملارد بیش از پیش ادامه دارد و در راستای آسایش مردم همواره قدم بر می داریم.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار