وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج به مقام شامخ شهدای کردستان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 02 November 2023

به گزارش تابناک کردستان، عزت الله ضرغامی همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به کردستان، از طریق فرودگاه سنندج وارد استان شد و با حضور در گلزار شهدای سنندج و اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای استان و شهیدان ملاحیدر فهیم و برادران جلالی‌زاده ادای احترام کرد.

بازدید از منطقه گردشگری صلوات‌آباد، بازدید از مجتمع سپهر تابناک غرب، بازدید از پروژه موزه فرش بیجار و پروژه کمپ حمزه عرب از جمله برنامه‌های سفر یک روزه ضرغامی به استان کردستان است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح امروز وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در نخستین برنامه خود در استان کردستان در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان حضور یافت. افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله دیگر برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفری یک روزه برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار