رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ضمن تشریح علت تیراندازی پلیس در محله جوادیه تهران از دستگیری دو سارق منزل در عملیات تجسس ماموران کلانتری این محله خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 24 October 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز ۲۷ مهر تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه درحال گشت‌زنی در محدوده خیابان بخارایی تهران به دو مرد که منازل مسکونی را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک شدند و نفرات را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: متهمان به یک ساختمان سه واحدی که ساکنین در آن حضور نداشتند، وارد شدند و ماموران بلافاصله برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند. البته متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند، ولی ماموران باتجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای با استفاده از شیوه‌های پلیسی و شلیک سه تیر هوایی موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان هستند و از آنها یک قبضه سلاح سرد و دو عدد هواکش سرقتی کشف شد. این افراد ۱۵ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، قاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی مال‌باختگان در دستور کار کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفته است و پیگیری‌ها برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار