همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود
رئیس ورزش و جوانان شهرستان یزد از برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی شهرستان یزد همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 15 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، موضوع اطلاع‌رسانی در هر جامعه‌ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بدون اطلاع‌رسانی دقیق، هرچقدر هم کار قوی و خوب انجام شود، ابتر باقی خواهد ماند.

در این بین اطلاع‌رسانی در برخی موضوعات که به صورت مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است از جمله مسائل مربوط به اقتصاد، فرهنگ و به ویژه ورزش از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است و باید به آن توجه ویژه‌تری صورت پذیرد.

از جمله حوزه‌هایی که باید در زمینه اطلاع‌رسانی عملکرد قوی و خوبی داشته باشد، بخش ورزش است اما گستردگی بسیار زیاد فعالیت‌ها و خدمات در این بخش باعث شده که اطلاع‌رسانی از عملکردهای صورت گرفته آنگونه که باید و شاید رضایت بخش نباشد.

این مشکلات در حالی است که تمامی هیئت‌‌های ورزشی در کشور و استان‌ها و همچنین باشگاه‌های ورزشی دارای روابط عمومی اختصاصی هستند ولی به دلیل نبود هماهنگی، عدم استفاده از تجربیات و همچنین عدم بهره‌مندی از ظرفیت‌های دیگر هیئت‌ها، مشکلاتی در مسیر فعالیت وجود داشته است.

مهدی دهقان بنادکی در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اینکه موضوع هم افزایی و هماهنگی روابط عمومی‌های هیئت‌ها و‌ باشگاه‌های ورزشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهرستان یزد در هفته تربیت بدنی امسال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این شورا با ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی‌های هیئت‌های ورزشی استان یزد، زمینه استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر برای اعتلای اطلاع‌رسانی در حوزه ورزش استان را فراهم می‌کند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان یزد افزود: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این شورا، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات است تا به این وسیله روابط عمومی هیئت‌ها و باشگاه های ورزشی استان بتوانند در راستای اطلاع رسانی و همچنین تبلیغات فعالیت‌های خود بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار