امام جمعه جدید شهرستان آبیک گفت: از تریبون نماز جمعه، محترمانه مطالبات مردم را بیان خواهیم کرد و دغدغه‌ها و مشکلات را به سمع و نظر مسوولان می‌رسانیم و پاسخ ها را دریافت خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 13 October 2023

به گزارش اتابناک قزوین، حجت الاسلام تقی روحانی در آیین تودیع امام جمعه شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: یکی از گلایه‌های مردم این است که اذعان می‌کنند مسوولان بر حضور مردم در نماز جمعه تاکید دارند، حال این سوال مطرح است که آیا مسوولانی که به برکت خون شهیدان به جایگاه‌ها تکیه زده‌اند آیا خودشان اهتمامی برای شرکت در نماز جمعه دارند؟

وی افزود: لازم است مسوولان اجرایی آبیک اگر هم ساکن شهرستان نباشند با برنامه‌ریزی لازم گاهی اوقات در نماز جمعه شرکت کنند و مردم آنان را ببینند و احساس کنند که مسوولان هم در کنارشان در نماز جمعه شرکت می‌کنند.



امام جمعه جدید شهرستان آبیک این فرمایش مقام معظم رهبری که «ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی هستند» را مدال افتخار برای ائمه جمعه دانست و تصریح کرد: در برابر توطئه‌های دشمن لازم است که با خلاقیت، نوآوری و تکیه به جوانان حرکت کنیم چرا که دشمن قوی نیست بلکه ما ضعیف عمل می‌کنیم. این در حالی است که ما بسیار قوی هستیم و از قدرت خود باید در عرصه فرهنگی به نحو احسن و حداکثری استفاده کنیم.

روحانی با بیان اینکه امام جمعه به تنهایی نمی‌تواند در جبهه فرهنگی گام بردارد و نیازمند کمک و همراهی همه مسوولان در این عرصه است، اذعان کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس قصد شکست نظام اسلامی را داشت، اما نتوانست. امروز هم در جبهه فرهنگی بنا دارد به نظام ضربه وارد کند گرچه موفق نمی‌شود، اما لازم است شبانه روز در راستای اجرای امور فرهنگی گام موثری برداریم.

وی با بیان اینکه امام جمعه مسوول اجرایی در شهرستان نیست و فرماندار شهرستان آبیک و سایر دستگاه‌ها در جبهه اجرایی قرار دارند، تصریح کرد: از تریبون نماز جمعه، محترمانه مطالبات مردم را بیان خواهیم کرد و در صورت نارضایتی و درخواست مردم از مسئولان، دغدغه‌ها و مشکلات را انعکاس می‌دهیم و پاسخ‌ها را دریافت خواهیم کرد.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار