سرپرست گروه ماشین آلات فنی و مهندسی شرکت آب جنوب شرق از نصب و راه اندازی یک دستگاه جرثقیل کارگاهی در تاسیسات کوت امیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 18 September 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ مهدی عباسی خواه گفت: تعمیر و تعویض مکرر الکتروپمپ های نصب شده در استخر گل لای خروجی کلاریفایر ها، کارشناسان و متخصصان را بر آن داشت تا جهت کاهش هزینه های جابجایی نسبت به نصب و راه اندازی یک دستگاه جرثقیل کارگاهی اقدام شود.

وی افزود: پس از بررسی و مکان یابی گروه نظارت سازه نسبت به احداث سازه بتنی و فلزی در محل نصب اقدام و پس از آن طی ۳۰ روز کاری نسبت به نصب جرثقیل ۲ تن توسط بخش خصوصی اقدام شد.

سرپرست گروه ماشین آلات شرکت آب جنوب شرق اظهار داشت: جرثقیل مذکور چهار حرکته بوده و نقش عمده ای در اورهال و لایروبی کلارفایر های ۱۰ گانه ایستگاه پمپاژ کوت امیر برعهده دارد.

عباسی خواه ادامه داد: در همین راستا جرثقیل سقفی ۱۰ تن ایستگاه پمپاژ ۴۰ اینچ تاسیسات آبرسانی شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان نیز رفع اشکال و تحویل بهره برداری داده شد. شایان ذکر است جرثقیل های سقفی نقش پررنگی در تعمیر و بازسازی الکتروپمپ ها ایفا می کنند که در صورت نقص فنی، تعمیر و بازسازی الکتروپمپ های مستغرق دچار اختلال می شود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار