استاندار خوزستان با اشاره به پرداخت حق آلایندگی به روستاهای استان گفت: با پرداخت حق آلایندگی به روستاهای استان، همه این مناطق در مسیر آبادانی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 06 September 2023

علی اکبر حسینی محراب صبح امروز چهارشنبه در نشست صمیمی با «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به افزایش تولیدات کشاورزی در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: مدیریت کشت تابستانه با هماهنگی شورای تأمین، سازمان آب و برق و کشاورزان این استان صورت گرفت.

وی بیان کرد: حفظ حیات دام «گاومیش» در سال گذشته در خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و بر همین اساس با تعبیه مه پاش، استخر و دوش از آسیب به آنها جلوگیری شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قدم‌های خوبی در تولید برق برای استان برداشته شد.

حسینی محراب با اشاره به پرداخت حق آلایندگی به روستاهای خوزستان ادامه داد: با پرداخت حق آلایندگی به روستاهای استان، همه این مناطق در مسیر آبادانی قرار می‌گیرند.

استاندار خوزستان گفت: جلسات اربعینی و راهیان نور مرتباً در استان انجام شد؛ اگر اربعین و راهیان نور که با زندگی مردم عجین شده با ساماندهی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی توسط مردم اداره شود و به شکلی که همه ارزاق و نیازمندی‌ها توسط بازار، کسبه و شرکت‌های استانی تهیه شود، شاهد جهش بسیار خوبی خواهیم بود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار