شهردار یزد که برای بازدید از نحوه خدمت رسانی نیروهای شهرداری به پایانه مرزی شلمچه سفر کرده است، در گفتگوی زنده با برنامه "نسیم صبح" صدای یزد اقدامات شهرداری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 04 September 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی با بیان این که شهرداری یزد امسال در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر است، گفت: در مرز چذابه حدود 50 نفر نیروهای خدماتی، دو دستگاه ماشین آتش نشانی، یک دستگاه آمبولانس حمل متوفی، یک دستگاه ماشین مکانیزه جاروب خیابانی و یک دستگاه ماشین حمل زباله مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

شهردار یزد با اشاره به دو پارکینگ بزرگی که در نزدیکی مرز چذابه به مساحتی در حدود 150 هکتار در اختیار شهرداری قرار دارد، افزود: در این پارکینگ ها به هموطنان عزیز و شیعیان کشورهای افغانستان و پاکستان که از آن مرز عبور می کردند، خدمت رسانی می کردند و این خدمت رسانی تا 20 شهریور ادامه دارد.


وی ادامه داد: در پایانه مرزی شلمچه نیز تعداد 37 دستگاه اتوبوس شهرداری یزد از پایانه مرزی تا پارکینگ ها که حدود چهار کیلومتر فاصله دارند، زائرین را منتقل می کنند و در بعضی مواقع که ضرورت داشته باشد، زائرین را به خرمشهر و دیگر شهرهای اطراف منتقل می کنند همچنین شهرداری شیراز نیز در این مرز مستقر هست که در طرف دیگر مرز زائرین را به شهر بصره عراق منتقل می کنند.

محی الدینی تصریح کرد: امسال تمام مرزها شامل 6 مرز خروجی و دو مرز ورودی بین شهرداری ها تقسیم بندی شد که شهرداری یزد افتخار خدمت رسانی به زائرین اربعین در دو مرز چذابه و شلمچه را دارد.

شهردار یزد اظهار امیدواری کرد: این خدمت رسانی و تلاش هایی که همکاران مان در شهرداری یزد انجام می دهند، مورد رضایت اباعبدالله الحسین واقع شود و انشالله همه همکاران مان توفیق داشته باشند خدمت رسانی مناسبی را برای زائرین اربعین حسینی انجام دهند.​​​​​​​

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار