هفتمین روز از هفته دولت در کردستان
کردستان در مسیر توسعه
کد خبر: ۱۱۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 31 August 2023

حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی در بانه همزمان با هفتمین روز هفته دولت

افتتاح ۱۰ پروژه گازرسانی در شهرستان بانه به مناسبت هفته دولت

افتتاح ۱۰پروژه گازرسانی و کلنگ زنی گازرسانی به ۳ روستا، ۶۷ کوخ، ۱۶ پاسگاه، ۳۲ برجک نوار مرزی واقع در نقطه صفر مرزی به مناسبت گرامیداشت هفتمین روز از هفته دولت انجام گرفت.

به گزارش تابناک کردستان،با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، فرماندار شهرستان بانه، نماینده مردم فرهیخته بانه و‌ سقز در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشدار آرمرده اعضای شورای اداری افتتاح گازرسانی به ۵ روستا/ ۳ واحد صنعتی، ۱ پروژه ساختمانی و ۱۳ کوخ تابعه شهرستان و کلنگ زنی گازرسانی به ۳ روستا ۶۷ کوخ، ۱۶ پاسگاه، ۳۲ برجک نوار مرزی صورت گرفت که به صورت نمادین پروژه گازرسانی به روستای گویل از توابع بخش آرمرده افتتاح گردید.

پروژه گازرسانی شامل: افتتاحیه ها و کلنگ زنی های گاز رسانی با اعتباری بالغ بر ۵۲۷ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

بهره برداری از آسفالت ۴ راه روستایی شهرستان بانه

روکش آسفالت محور اصلی بانه-سردشت ( سه راهی شوی تا ورودی روستای سویرو) و افتتاح آسفالت راه های روستایی شرگه، دارینه، میرحسام و سپیداره به مناسبت گرامیداشت هفتمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرماندار شهرستان بانه،نماینده مردم فرهیخته بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی،فرماندهان نظامی و انتظامی، و جمعی از اعضای شورای اداری پروژه روکش آسفالت محور اصلی بانه-سردشت( سه راهی شوی تا ورودی روستای سویرو)  افتتاح گردید.

متراژ کلی اجرا شده ۱۳/۱۰۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

پارک دانشجو شهر بانه افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت بوستان دانشجو واقع در مسیر منتهی به دانشگاه آزاد بانه  افتتاح گردید.

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرماندار شهرستان بانه، نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بانه ، اعضای شورای اداری و جمعی از شهروندان، بوستان دانشجو واقع در مسیر منتهی به دانشگاه آزاد افتتاح گردید.

گفتنی است که پارک ۱۶۰۰۰ متری دانشجو با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری شهر بانه اجرا شده است.

کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان پلاتو نمایش بانه

به مناسبت هفته دولت پروژه احداث ساختمان پلاتو نمایش بانه کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان پلاتو نمایش بانه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان،فرماندار شهرستان بانه، نماینده بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار بانه، رئیس شورای اسلامی شهر بانه و جمعی از اعضای شورای اداری، صورت گرفت.

گفتنی است که ساختمان پلاتو نمایش در مساحتی به متراژ ۹۴۶ متر و زیر بنا ۲۶۴ متر اجرا می‌شود.
 

حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی در سقز همزمان با هفتمین روز هفته دولت

تاکید معاون سیاسی استاندار کردستان بر تسریع در راه اندازی خط تولید دخانیات سقز

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی  استاندار کردستان بر تسریع در راه اندازی خط تولید دخانیات سقز تاکید کرد.

به گزارش تابناک کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در سفر به سقز همراه فرماندار سقز و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، از روند آماده سازی سالنهای تولید سیگارت سقز بازدید نمود.

گفتنی است بعد از اتمام ابنیه، خط ها راه اندازی و سپس، تولید سیگارت در این واحد تولیدی از سرگرفته خواهد شد.

 
بهره برداری از دومین شرکت تولید انواع روغن موتور در سقز

شرکت پترو روانکار توپاز، دومین شرکت تولیدکننده روغن موتور و انواع روانکار صنعتی در زیربنای ۲ هزار مترمربع با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار کردستان به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این شرکت تولیدی ،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرماندار سقز،  نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سقز و جمعی از مسئولان، حضور داشتند.

گفتنی است برای راه اندازی این طرح ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

ظرفیت تولید سالانه این طرح، ۱۵ هزار تُن روغن موتور، ضدیخ، روغن هیدرولیک، روغن دنده، مایع ترمز، شیشه شور و آب رادیاتور است.

حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی در دهگلان همزمان با هفتمین روز هفته دولت

برگزاری آیین افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی دهگلان

به گزارش تابناک کردستان ،هم‌زمان با هفتمین روز از هفته دولت خانه بهداشت روستاهای سرنجیانه و گردمیران علیا از توابع بخش بلبان آباد، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرماندار شهرستان، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جمعی از اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این خانه های بهداشت با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد ریال و زیر بنای ۹۵ متر مربع برای هر یک از خانه های بهداشت در روستاهای گردمیران علیا و سرنجیانه احداث گردیدند.

شایان ذکر است همزمان ۶ خانه بهداشت در روستاهای حسینی، کروندان، علی آباد مشیر، حسن آباد، گردمیران علیا و سرنجیانه جمعا با مساحت ۵۷۰ متر مربع با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال در قالب طرح محرومیت زدایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
    
بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی گرگانه از توابع بخش بلبان آباد

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی گرگانه از توابع بخش بلبان آباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم شهرستان های دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جمعی از اعضای شورای تأمین، بخشدار بلبان آباد و جمعی از مدیران و مسئولان ادارای به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است پروژه آسفالت و بهسازی راه روستایی گرگانه به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۹/۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
    
بهره برداری از سایت فرآوری و بوجاری بذر گندم در دهگلان

به گزارش تابناک کردستان، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، پروژه سایت تولید و فرآوری بذر گندم در روستای سلسله از توابع بخش بلبان آباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم شهرستان های دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جمعی از اعضای شورای تأمین، بخشدار بلبان آباد و جمعی از مدیران و مسئولان ادارای و اهالی شریف روستای سلسله به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است پروژه سایت فرآوری و بو جاری بذر گندم با ظرفیت هزار تن، با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای سه نفر به بهره برداری رسید.

برگزاری آیین کلنگ زنی طرح تعریض بلوار فرهنگ و ادب شهر بلبان آباد

آیین کلنگ زنی طرح تعریض بلوار فرهنگ و ادب شهر بلبان آباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرماندار شهرستان، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جمعی از اعضای شورای تأمین، بخشدار بلبان آباد و جمعی از مدیران و مسئولان ادارای با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، برگزار شد.

سقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستانسقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستانسقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستانسقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستانسقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستانسقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستانسقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستانسقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستانسقز، بانه و دهگلان میزبان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار