رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و بهزیستی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ 15 August 2023

به گزارش خبرگزاری فارس، علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ظهر امروز در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و بهزیستی استان سمنان گفت: این تفاهم‌نامه همکاری در راستای استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها و امکانات در راستای توسعه همکاری‌ها و تعاملات علمی، آموزشی، پژوهشی، مراکز تحقیقاتی و ایجاد فرصت‌های شغلی با هدف زمینه‌سازی‌های لازم و بهره‌مندی از تجارب و ظرفیت‌های موجود طرفین در جهت تحقق بخشیدن به اهداف مشترک منعقد شد.

وی افزود: هدف از انعقاد این توافقنامه، همکاری‌های مشترک در زمینه علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای، فناوری و تحقیقات کاربردی و خدمات تخصصی در حوزه‌های مورد توافق است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه آموزشی، اجرای دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی، شامل مکالمه زبان انگلیسی، تربیت مدرس آموزش زبان انگلیسی، دوره‌های مختلف کامپیوتر (سخت‌افزار، نرم‌افزار‌های تخصصی)، پزشکی (دستیار کنار دندان‌پزشک، تکنسین داروخانه، امدادگر اورژانس، کاربرد درمانی گیاهان دارویی و...) از جمله محور‌های این تفاهم‌نامه همکاری است.

منصفی‌راد بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان بهزیستی استان سمنان با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان در راستای توانمندسازی نیرو‌های انسانی، اجرای دوره‌های مختلف آموزشی ویژه اتباع در خصوص مشاغل خانگی، همکاری در راستای تدوین و اجرای دوره‌های تخصصی آموزشی مورد نیاز و اجرای دوره‌های آموزشی و پژوهشی کوتاه‌مدت و بلندمدت تخصصی مشترک و تحصیلات تکمیلی از سایر موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری است.

وی تأکید کرد: همکاری‌های پژوهشی، مطالعاتی و مشاوره‌ای نیز در قالب تشکیل کارگروه‌های مشترک برای تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی، افتتاح مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان دامغان، افتتاح مرکز مشاوره در شهرستان سمنان در این تفاهم‌نامه انجام می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: همکاری‌های فرهنگی نیز شامل ترویج و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بهزیستی با استفاده از ابزار‌های مختلف رسانه، انجام طرح‌های نظرسنجی متناسب با نیاز بهزیستی و برگزاری دوره‌های آموزشی «سواد رسانه‌ای» برای کارکنان، مددجویان و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان نیز از محور‌های این تفاهم‌نامه همکاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار