رئیس دانشگاه امام جواد(ع) یزد:
رئیس دانشگاه امام جواد(ع) یزد گفت: اقدامات خوبی برای جذب دانشجو در سال جدید صورت گرفته و شاهد رشد ۲۰ درصدی جذب دانشجو بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 09 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، داریوش پورسراجیان در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در دانشگاه امام جواد(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از موضوعات بسیار مهمی که جامعه به آن نیاز دارد تربیت نیروی انسانی توانمند است اظهار کرد: موضوع مهارت‌های نرم و توانمندی‌هایی که کمتر به آن پرداخته شده باید در دانشگاه‌ها تقویت شود و توجه بیشتری به آن داشته باشیم.

رئیس دانشگاه امام جواد(ع) یزد با بیان اینکه این دانشگاه به کیفیت آموزش توجه بسیار خاص و ویژه‌ای دارد گفت:سعی داریم در این دانشگاه به حوزه مدیریت منابع انسانی و مهارت‌های مرتبط به آن بیشتر بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ درصد دانشجویان دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند گفت: این دانشگاه در چهار دانشکده فنی، علوم انسانی، مدیریت و هنر و معماری به آموزش دانشجویان می‌پردازد.

پورسراجیان با بیان اینکه تاکنون شش هزار نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند گفت:۱۸۰۰ دانشجو در حال حاضر با ۵۵ کد رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و ثبت نام دوره جدید هم در یزد آغاز شده است.

رئیس دانشگاه امام جواد(ع) ادامه داد: بالای ۶۰ درصد دانشجویان در این دانشگاه دختر هستند و ۸۰ درصد دانشجویانی که در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند از جوانان بومی استان هستند.

وی به آغاز ثبت نام دانشگاه اشاره کرد و افزود: تاکنون اقدامات خوبی برای جذب دانشجو با کنکور و بدون کنکور در دانشگاه صورت گرفته و رشد ۲۰ درصدی جذب دانشجو داشته‌ایم.

پورسراجیان عنوان کرد: این دانشگاه افتخار دارد که به گونه‌ای آموزش دانشجویان می‌پردازد که بخش بسیار زیادی از فارغ التحصیلان ما جذب بازار کار شده و مشکل بیکاری در آنها بسیار کم است.

رئیس دانشگاه امام جواد(ع) افزود: در حال حاضر هم تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یزد مشغول به کار هستند و این نشان دهنده کیفیت خوب آموزشی در دانشگاه امام جواد(ع) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار