مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بر مبنای میزان اشتغال ثبت‌ شده در سامانه رصد، تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری تاکنون ۲۱ درصد محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 06 August 2023

اصغر رشنودی روز شنبه در حاشیه نشست شورای اشتغال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخی ادارات استان بیش از ۹۰ درصد میزان تعهد اشتغال خود را در سال جاری محقق کرده‌اند که عملکرد بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید هرچه سریعتر میزان تعهد اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت کنند افزود: با توجه به گذشت چهار ماه از سال انتظار داریم که دستگاه‌های مربوطه در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: همچنین لازم است ساز و کار اشتغال و فرآیند جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی، مشخص شود.

وی گفت: شهرستان کارون به لحاظ میزان اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در رتبه اول قرار داشته همچنین شهرستان دزپارت و امیدیه در مکان آخر جدول است.

رشنودی بیان کرد: میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های استان بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری ایجاد ۶۳ هزار فرصت شغلی است.

منبع/ایرنا

برچسب ها: اشتغال ، خوزستان ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار