کد خبر: ۱۱۱۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 01 August 2023

به گزارش ایرنا، یکی از ویژگی هایی خوب سه شنبه های ملاقات مردمی مدیران کل در دفتر غرب استانداری مازندران علاوه بر حل مشکلات مردم، برای ما خبرنگاران این است که نیازها و معضلات فراروی اهالی و هر شهرستانی را می شود با گفت و گوی کوتاه با هر ارباب رجوعی آسانتر دریافت کنی.

تا قبل از دیدار با مدیران کل نمی دانست که من خبرنگارم و انتخاب سوژه گزارش امروزم شده اما بعد از پایان ملاقاتش، به او گفتم از نتیجه آمدنت راضی شدی، مشکلت حل شد؟ با لبخند جواب داد، "الهی شکر، مشکل پنج ساله‌ام در یک ساعت ملاقات مردمی ‌امروز حل شد. "

خودم را معرفی کردم و از او خواستم خودش خودش را معرفی کند، گفت: "محمدامین مهربان" هستم از منطقه دو هزار تنکابن آمدم، مشکل زمین بافت و خارج از بافت داشتم که نتوانستم در زمین ارثی خودم کاری انجام دهم و نهادهای مربوط شهرستانی جواب قانع کننده ای نمی دادند و برای حل مشکلم حتی امکان رفتن به مرکز استان را هم نداشتم تا این که امروز به این نیاز ضروری ام پاسخ داده شد.

 با همین دیدارهای چهره به چهره بسیاری از نیازهای اهالی بدون تحمیل هزینه بر آنان، برطرف می شود.

سه شنبه هفته گذشته یکی از اهالی روستای بخش مرکزی رامسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا که به گفته خودش برای دومین بار با مدیران کل در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر ملاقات داشت، گفته بود: پاسخ هر دو درخواستش را در این ملاقات مردمی گرفت.

دفتر غرب استانداری مازندران امروز همچون سه شنبه گذشته مملو از متقاضیانی بود که از رامسر تا نور آمده بودند از هر کسی پرسیدم درخواست‌های متفاوتی داشتند و امیدوار به حل مشکلاتشان.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار