استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه مدیران در ملاقات‌ها و سرکشی‌ها باید به صورت یکسان عمل کنند، عنوان کرد: در مقابل کانون‌های ثروت و قدرت در استان با تمام توان خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 16 July 2023

علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان شوشتر اظهار کرد: انتصابات مدیران یک شبه صورت نمی‌گیرد بلکه برای هرکدام فراز و فرودهای بسیاری را طی می‌کنیم.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه مدیران در ملاقات‌ها و سرکشی‌ها باید به صورت یکسان عمل کنند، عنوان کرد: در مقابل کانون‌های ثروت و قدرت با تمام توان خواهیم ایستاد، همه مردم باید وضعیت یکسانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان تبعیض در برخورد نداشته باشند؛ تاکید کرد: همه در برابر نظام و قانون یکسان هستند و مدیران باید با این نگاه فعالیت کنند.

استاندار خوزستان افزود: مسئولان به توصیه‌های تلفنی برخی افراد مفسد توجهی نکنند چرا که این توصیه‌ها به عنوان ضد ارزش باید در دستگاه اداری آورده شود.

وی در توصیه به مدیران تصریح کرد: مدیران در عمل مردم را فراموش نکنند تا نام نیکی از آن‌ها به یادگار بماند، اقدامات بسیار خوبی در روستاها به همت دولت در حال انجام است و امکان ارزشمندی مانند آلایندگی برای استان در نظر گرفته شده در بازدیدهای چند روز اخیر که از شهرستان‌های هفتکل و رامهرمز داشتیم؛ مشاهده شد که همه مناطق به کارگاه تبدیل شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه فعالیت‌های وسیعی در زمینه خوشه‌های صنعتی استان در حال انجام است، گفت: طرح زراعت چوب را در ۳۰۰ هزار هکتار از زمین‌های استان هدف قرار دادیم؛ همچنین از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ۲۵۰ هزار هکتار اجرا شد و برای اجرای باقی مانده آن مبلغ سنگینی از نیشکر دریافت کردیم و در حال پیگیری فاینانس یک میلیارد دلاری از چینی‌ها هستیم؛ اگر این رقم‌ها را بتوانیم در کار بیاوریم، بخش وسیعی از اشتغال استان را در بخش کشاورزی پوشش داده‌ایم.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار