مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بر تولید صادرات محور تاکید کرد و گفت: شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر به دلیل قرار داشتن در منطقه آزاد اروند شرایط استثنایی برای سرمایه‌گذاری با هدف صادرات را دارند.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 09 July 2023

علی مهدی پور با تاکید بر اهمیت تولید صادرات محور اظهار کرد: واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی به ویژه در شهرک‌های صنعتی مستقر در منطقه آزاد اروند باید تولیداتی با کیفیت داشته باشند و محصولات متنوع تولید کنند تا بتوان نسبت به صادرات این تولیدات اقدام کرد.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر به دلیل قرار داشتن در منطقه آزاد اروند شرایط بسیار مناسب و استثنایی برای سرمایه‌گذاری با هدف صادرات را دارند و واحدهای مستقر در این شهرک‌ها باید به سمت تولید صادرات محور روی بیاورند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: علاوه بر امکانات مطلوب زیرساخت‌ها و موقعیت استراتژیک شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر، معافیت‌های خاصی که در این شهرک‌ها در امر سرمایه‌گذاری وجود دارد قابلیت‌های جذب سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

مهدی پور ادامه داد: افزایش کیفیت تولید محصولات با رویکرد صادراتی می‌تواند تحولی در رشد و شکوفایی اقتصادی به دنبال داشته باشد و از این رو واحدهای تولیدی باید به این مساله توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر با توجه به قرارگیری در منطقه آزاد اروند می‌توانند تولیداتی داشته باشند که منجر به ارزآوری برای کشور شود و رشد تولید را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های موردنیاز برای سرمایه‌گذاری در این شهرک ها فراهم است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر تولیداتی داشته باشند که با بهره‌گیری از ظرفیت های منطقه آزاد اروند منجر به صادرات شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار