جلسه شورای عالی ترافیک کشور به ریاست معاون عمران و توسعه امورشهری و روستايی وزیر کشور و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری یزد برگزار و از عملکرد استان یزد در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تقدیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ 13 June 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، جلسه شورای عالی ترافیک کشور به ریاست معاون عمران و توسعه امورشهری و روستايی وزیر کشور و همچنین  مدیركل دفتر حمل و نقل و ترافیك كشور وزارت کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهری یزد برگزار و از عملکرد استان یزد در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تقدیر شد.
 
شرکت کنندگان در این جلسه، دیدگاه های خود را در ارتباط با روان سازی ترافیک شهری، راه های کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی و اقدامات لازم برای این امور مطرح کردند.
 
شایان ذکر است که یزد اولین استان دعوت شده به جلسه شورای عالی ترافیک کشور بوده و پیش از این تنها از کلانشهرها جهت حضور در جلسات این حوزه دعوت می شد.
 
همچنین بر اساس آمار نهایی پزشکی قانونی کشور، یزد دومین استان کشور در زمینه میزان کاهش تلفات حوادث رانندگی مربوط به دوره اجرای طرح نوروزی(۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) نسبت به دوره مشابه سال گذشته عنوان شده است.
 
در متن گزارش مذکور، محمدجواد ابوالحسینی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و حامد شیشه بری؛ مدیر کل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد شایسته تقدیر و تشکر از سوی وزارت کشور شناخته شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار