صحنه ای برای رهایی
گروه تئاتر یاماها با همکاری شرکت کتیبه ایساتیس در نظر دارد موتور کلاسیک یاماها ۱۲۵ ژاپنی که از ابزار روی صحنه ی این نمایش است را به حراج گذاشته و عواید آن را به آزادی زندانیان زن جرائم مالی غیر عمد اختصاص دهند.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 11 June 2023

 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، یاماها نمایشی اجتماعی است به نویسندگی کهبد تاراج و با کارگردانی حمید رضا استادیان و تهیه کنندگی امیر احسان شمس که به مشکلات زنان می پردازد و این روزها هر شب در پلاتو تالار هنر یزد میزبان علاقمندان به نمایش است.
 
عوامل این اثر هنری در نظر دارند تا با همکاری ستاد مردمی دیه استان یزد طی آیینی با عنوان  با حضور هنرمندان، مسئولین و هنرمندان این موتور کلاسیک و قدیمی را جهت کمک به آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد به مزایده گذاشته و کلیه عواید آن را به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا نمایند.
 
حمیدرضا استادیان کارگردان این نمایش با تاکید به نقش بسزای  هنر در فرهنگ سازی در اجتماع گفت: گروه نمایشی یاماها در نظر دارد تا در کنار اجرای یک اثر فرهنگی و هنری با هدف فرهنگسازی در حوزه کمک به نیازمندان و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی به آزادی زندانیان زن جرائم غیر عمد کمک نماید.
 
نمایش یاماها از ابتدای ماه جاری هر شب ساعت ۲۱ در مکان تالار هنر یزد با همکاری شرکت کتیبه ایساتیس به روی صحنه رفته و قرار است در تاریخ پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه این آیین در تالار هنر برگزار شود.
 
گفتنی است زهرا زین الدینی ، نسیم نجاریان و حمید استادیان بازیگران این تاتر بوده و طراحی صحنه این اثر بر عهده صادق نصیری و آهنگ سازی این کار نیز بر عهده حسین افروز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار