اسکواش بازان یزدی در مسابقات کیش جونیور به عنوان نماینده استان یزد حاضر و موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدند.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 15 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، این مسابقات به مدت چهار روز با حضور ۱۲۵ ورزشکار آقا و خانم در رده‌های سنی کمتر از ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال برگزار شد که در پایان در رده کمتر از ۱۳ سال پسران، امیررضا الوانساز از یزد به مقام قهرمانی رسید و رایان گلابیان از تهران به مقام دوم دست یافت و مقام سوم مشترک به سید امیرمهدی خراشادی‌زاده از خراسان جنوبی و سامیار صفری از گیلان تعلق گرفت.
 
مقام اول در رده سنی کمتر از ۱۷ سال نصیب سید مبین سیدان از یزد شد، محمدصالح آقاخانی از مرکزی بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک به عرفان تاجور از فارس و مانی تقی‌زاده از تهران رسید.
 
محمد چنگانیان از اصفهان در رده سنی کمتر از ۱۹ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد، کوشا فدایی از گلستان مقام دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک به سعید مریدی از کیش و عرفان مهدی‌پور از یزد رسید.
 
مقام اول رده سنی کمتر از ۱۷ سال دختران هم نصیب پارمین نکوپایان از تهران شد، ثمین حسن‌پور از فارس بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک به نازنین تقی‌نژاد از یزد و باران محمدپور از تهران رسید.
 
نرگس سلطانی از گلستان در رده سنی کمتر از ۱۹ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد، فاطمه فلاحتی مرودست از یزد مقام دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک به دیانا مقری از گلستان و شکیبا قلی‌پور از گلستان تعلق گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار