کد خبر: ۱۱۰۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 11 May 2023

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در جریان بازدید میدانی از شرکت فولاد کاویان به گفت‌وگو چهره به چهره با کارگران و بررسی مشکلات آنها پرداخت.

اصغر رشنودی روز پنجشنبه ٢١ اردیبشهت با هیات همراه، از بخش های مختلف شرکت فولاد کاویان بازدید و در جریان آخرین وضعیت مشکلات و فعالیت این شرکت قرار گرفت.

در این بازدید علیرضا بهبهانی قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد کاویان گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد و مدیر کل تعاون و کار را در جریان مشکلات کارگری و کم و کیف نحوه فعالیت‌ها و تولید شرکت قرار داد.

گفتنی است دکتر رشنودی در حاشیه بازدید از شرکت فولاد کاویان به دیدار چهره به چهره با کارگران پرداخت و از نزدیک در جریان دغدغه های این قشر از جامعه قرار گرفت.

لازم به ذکر است کارگران شرکت خطاب به دکتر رشنودی از بازبینی طرح طبقه بندی مشاغل، بازنگری کتابچه شرکت فولاد کاویان، مشکلات و معضلات پیمانکاری، مشکلات فنی شرکت، حق شایستگی، حق بدی آب و هوا و…. گلایه کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در جمع کارگران به ایراد سخنرانی پرداخت و بر پیگیری و رفع تمامی مشکلات کارگران و حفظ ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت تاکید کرد.

همچنین در پایان این بازدید جلسه‌ای با قائم مقام مدیرعامل و نمایندگان کارگران شرکت با مدیر کل تعاون و کار برگزار شد و که نماینده کارگران ریز مشکلات و دغدغه‌های خود را با دکتر رشنودی در میان گذاشتند.

شرکت فولاد کاویان یکى از پروژه هاى عظیم صنعتى در استان خوزستان است که اولین تولیدکننده ورق هاى ضخیم فولادى کشور می‌باشد و اکنون در آستانه ورود به چهارمین دهه حضوردر عرصه اقتصادى و کار قرار دارد.

  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار