رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از شکسته شدن رکورد شرکت‌کنندگان در دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد خبر داد و گفت: در این دوره که طی سه مرحله در رشته‌های مختلف پیگیری می‌شود، تاکنون ۱۸ هزار نفر شرکت‎ کرده‎اند.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 11 May 2023

حجت الاسلام «مجتبی صداقت» در مراسم اولین اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات که در سالن تربیت معلم یزد برگزار شد، تصریح کرد: امسال این رقابت‌ها و مراسمهای اختتامیه طی سه مرحله برنامه‌ریزی شد تا بتوانیم با توجه به جمعیت کثیر شرکت‌کنندگان، این مراسم‌ها را شایسته‌تر از گذشته برگزار کنیم.

وی با اشاره به شکسته شدن رکورد شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات که تا نیمه خردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این دوره تاکنون ۱۸ هزار نفر در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند که سه هزار نفر بیشتر از نهمین دوره این المپیاد است.

صداقت با بیان این که آخرین اختتایمه این مسابقات در اواخر خردادماه یا در تیرماه برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که تعداد شرکت‌کنندگان این دوره از المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد به ۲۰ هزار ورزشکار برسد.

وی عنوان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تلاش دارد تا امکان ورزش کردن تمام مردم شهر یزد را فراهم کند و در این راستا امیدواریم تمام کسانی که امکان حضور در این رقابتها را دارند، بتوانند در این مسابقات حضور یابند.

این مسئول به ۱۰۷ روز رقابت ورزشکاران در این مرحله از مسابقات اشاره و از تجلیل ۷۰۸ ورزشکار برگزیده‌ی ۱۰ رشته انفرادی و شش رشته تیمی در مراسم امشب خبر داد.

وی یادآور شد: در این دوره از رقابتها یکهزار و ۸۷۰ مدال در بین شرکت‎کنندگان برتر ۵۸ رشته ورزشی توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تاکنون شش محله شهر یزد به لحاظ جمعیت شرکت‌کننده پیشتاز بودند که این محلات شامل امامشهر، آزادشهر، صفائیه، امامزاده سید جعفر(ع) و نعیم آباد و مسکن بوده‌اند و امیدواریم سایر محلات نیز در این رابطه همت بیشتری داشته باشند.

 صداقت در پایان متذکر شد: خوشبختانه در این دوره از المپیاد ورزشی شاهد افزایش نظم بیشتر رقابتها با همکاری هیئات ورزشی بودیم و امیدواریم در ادامه نیز شاهد اتفاقات خوب دیگری باشیم.

در این مراسم از برگزیدگان رشته‌های اسکواش، فوتبال ساحلی،‌ فوتبال، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، داژبال، بدمینتون، کونگ فو، اسکیت، والیبال، کاراته، فوتوالی، ژیمناستیک، ترامپولین، هندبال و تیراندازی با تفنگ با حضور مسئولان استان و شهر یزد تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار