کد خبر: ۱۱۰۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵ 02 May 2023
به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، حمید رضا فلاح اظهار داشت: در بخش صنعت فولاد طی یکسال گذشته چهار میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۸۲ تن و در همین مدت در بخش سیمان چهار میلیون و ۸۹۲ هزار تن تولید انجام شده است.
 
وی گفت: بخش صنعتی مهم دیگر کاغذ است که در سال گذشته ۵۷ هزار و ۳۱۲ تن تولید ثبت شده است. فلاح ادامه داد: در حوزه محصولات فولادی نیز ۲ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۵۸۰ تن کالا تولید شده است.
 
مدیر کل صمت خوزستان اظهار داشت: ۹۷ هزار و ۲۰۰ تن روغن خوراکی و ۲۹ هزار و ۱۲۶ تن الکل نیز در سال گذشته در استان تولید شده است. وی افزود: در همین مدت ۱۶۰ هزار و ۶۷۱ مترمکعب نئوپان و ۷۵ هزار و ۱۱۲ تن کربن صنعتی از دیگر محصولات صنعتی مهم استان است که در پارسال تولید گردیده است.
 
فلاح تاکید کرد: خوزستان یک استان مهم صنعتی و استراتژیک برای کشور است که تمام تلاش و سعی این اداره کل ایجاد شرایط بهتر برای واحدهای تولیدی در جهت تولید هر چه بهتر و بیشتر و رونق اقتصادی در استان است. وی گفت: رونق تولید در خوزستان بر بهبود شرایط اقتصادی کشور تاثیر مثبت دارد و از دستگاه های مرتبط همچون بانک و استانداری درخواست داریم در این راه از صنایع استان حمایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار