قاری قرآن که همراه دیگر قاریان در فاجعه منا حضور داشت، گفت: جلسات قرآن را پرشورتر برگزار شود و به برکت خون حسن دانش و دیگر دوستان، سال‌های آینده ده‌ها قاری بین‌المللی در یزد پرورش دهید.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 12 October 2015

به گزارش تابناک یزد،مسعود سیاح گرجی در مراسم بزرگداشت حسن دانش نخبه قرآنی یزد که در فاجعه منا، جان به جان آفرین تسلیم کرد، اظهار داشت: ما آن روز دیدیم و خودمان هم با بچه‌های قاری قرآن درگیر این جریان بودیم و بارها و بارها شهادتین گفتیم.

استاد برجسته قرآن کریم که در طول صحبت خود اشک می‌ریخت، گفت: بیان می‌شود اگر خواستید در ارتباط با غریبی شهید یا کشته‌ای حرف بزنید، یادی از امام حسین(ع) کنید.

هم‌سفر حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر در سرزمین وحی و فاجعه منا خاطرنشان کرد: آن روز ما همه تشنه بودیم و این بچه‌ها همه تشنه از دنیا رفتند.

برگزیده مسابقات قرآن کریم بیان کرد: ما در این فاجعه بهترین دوستان را از دست دادیم، حسن دانش دوست قدیمی من است و سال 86 هم با وی به مکه رفته بودیم.

وی ادامه داد: امسال که اول شده بود، در بیت حضرت آقا وی را دیدم ولی در مکه که می‌خواستیم با هم برویم، گفتم شاید یک تغییری در رفتارش ببینم و یک مقدار تکبر و ادعایی داشته باشد ولی من در این فرد کمی تکبر ندیدم.

استاد قرآن کریم با اشاره به ویژگی‌های حسن دانش افزود: همیشه مودب و محترم بود و به کسی بی‌احترامی نمی‌کرد و احترام وی را همیشه نگاه می‌داشت.

همسفر حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر در سرزمین وحی و فاجعه منا گفت: مصیبت خیلی سخت است و نمی‌دانم چگونه این مصیبت را می‌توان تحمل کرد.

برگزیده مسابقات قرآن با اشاره به اینکه مردم به من در تهران این فاجعه را تسلیت می‌گویند، گفت: حسن دانش خادم قرآن و عترت بود و در راه قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی حرکت کرد.

وی ادامه داد: یزد قاریان خیلی خوبی دارد و افراد تلاشگر و زحمتکشی در این عرصه فعالیت می‌کنند، روحانی‌هایی که اهل قرآن هستند.

استاد قرآن کریم گفت: بعد از جان‌باختن این بزرگواران مخصوصا حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر وقتی نامی از قرائت می‌آید همه از این دو نفر یاد می‌کنند، در این موضوع یک پیام وجود دارد و آن این است که مردم باید به سمت قرآن کریم بیایند.

هم سفر حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر در سرزمین وحی و فاجعه منا گفت: آل‌سعود نامردان روزگار هستند و توطئه کردند، ما آنجا بودیم و واقعه را دیدیم.

برگزیده مسابقات قرآن کریم ادامه داد: جلسات قرآن را به خاطر دوست و استاد یزد، پرشورتر برگزار شود و به برکت خون حسن دانش و دیگر دوستان، سال‌های آینده ده‌ها قاری بین‌المللی در یزد پرورش دهید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار